738 visninger
|
Oprettet:
sammensæt min com! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg er HELT blank på dette område angående computere.
Jeg kunne tænke mig en Computer hvor jeg kan sætte 3 skærme til.
Så skal den kunne køre ALLE spil i højeste kvali. og så skal den kunne spille spil de næste 4 år frem :-).
Sammensæt den computer i vil eller kom med forslag. jeg ligger på et budget der hedder 8000 vilket jeg håber er tilstrækkeligt! Der skal være trådløs forbindelse i!
FYR DEN AF med svar!
fortsat god lille fredag!
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Dit budget på 8000 er ganske fint, det kan du få rigtigt meget computer for, men seriøst, overvej at få ført et kabel i stedet for... Når du går all-in på hardware fronten, hvorfor så ikke også gøre det med det der forbinder dig til resten af verden.
Hvis du skal have 3 skærme skal du have et af de store kort i AMD's HD serie, eller 2stk af Nvidia's Geforce serie og køre dem SLi. Det er så op til en selv hvad man ønsker. Du ønsker den skal holde mange år frem i tiden, så måske du bare skulle købe et HD 5870, eller vente lidt på 6000 serien udkommer lige om hjørnet. Hvis PhysX er noget der går lige i bukserne på dig bliver du nødsaget til at vælge et Nvidia kort, og her er intet andet værd at anbefale end et GTX 480.. skal du op og give overpris for hardware, kan du ligeså godt købe det bedste de kan levere.
Men der er så meget der kan, og egentligt også skal, tages stilling til... det er svært at bygge PC'er for andre, for man har ikke samme smag.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
hvad er det da for noget lort at sige at nvidia ikke er noget værd andet end gtx 480
feb 2007
jun 2007
kan du samle selv??? hvis ja så ville jeg købe det her
bundkort http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=4177473 1555kr
cpu (link fjernet) 2034kr
gpu 2x (link fjernet) 3130kr
ram (link fjernet) 855kr
psu (link fjernet) 734kr
i alt 8284kr leveret til døren, så får du ikke vildere pc for de penge, 2x gtx 460 yder langt bedre end et 5870 eller 5970 for den sags skyld, også kan du jo skifte dine harddisk ud senere til en hurtigere sata 3/600 eller hvad de bliver kaldt
kan du ikke selv samle så ville den her være mit bedste bud til 8k
http://topdata.dk/product.asp?product=7187
også skal ram ændres til de lidt hurtigere hyperx og bundkortet til asus 890
feb 2007
jun 2007
sammensæt min com!