{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

iPhone, services uden kvitering?? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.
jeg overvejer MEGET kraftigt at anskaffe mig en iPhone, og har fundet den jeg vil have,

MEN der er ingen kvittering med, og den er låst til Telia.
mit/mine spørgsmål er så:

FJERNELSE AF SIMLÅS???
kan jeg få den låst op uden at kende til det telefon nummer den er købt med?

GARANTI??
og sælger mener man kan få den repareret uden kvittering, da de ordner det blot med at kontrollere IMEI nummeret, er det sandt? eller er der nogle der har nogle erfaringer med dette..?

håber der er en eller flere der kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone, services uden kvitering??
  • #1   24. okt 2010 ring til telia

  • #2   24. okt 2010 1. ja man kan sagtens åbne den op til alle simkort endten ved jailbreak eller mod betaling hos telia..!

    2. er ikke sikker på man kan få den repareret uden kvittering men ring ind og hør dem så er du helt sikker.!

    Kan godt forstå du vil anskaffe dig en iphone du får heller ikke noget bedre smiley smiley


  • #3   25. okt 2010 Verdensomspændende et (1) års Begrænset Garanti



    GARANTIENS DÆKNINGSOMFANG

    Apples garantiforpligtelser er begrænset i overensstemmelse med følgende bestemmelser:

    Apple, jf. oversigten nedenfor, yder garanti for, at dette Apple-hardwareprodukt ved normal brug er uden materiale- eller fabrikationsfejl i en periode på ET (1) ÅR (“Garantiperioden”) fra den oprindelige slutbrugers køb.

    Viser der sig en hardwarefejl, og modtager Apple et berettiget krav inden for Garantiperioden, vil Apple efter eget valg enten (1) udbedre hardwarefejlen vederlagsfrit med nye eller renoverede reservedele, eller (2) ombytte produktet med et nyt produkt eller med et produkt, der er fremstillet af nye eller brugte renoverede dele, hvis funktionalitet mindst svarer til det oprindelige produkts funktionalitet, eller (3) refundere produktets købspris. Apple kan forlange, at du selv udskifter mangelbehæftede dele, der kan udskiftes af brugere, med nye eller renoverede dele, som Apple stiller til disposition med henblik på at opfylde garantiforpligtelserne. For ombyttede produkter og reservedele, herunder reservedele der er udskiftet af brugeren i overensstemmelse med Apples instrukser, gælder garantien i den resterende garantiperiode for det originale produkt eller i 90 dage fra ombytningen eller reparationen, hvis denne periode er længere end den resterende garantiperiode. Ved ombytning af et produkt eller en del bliver henholdsvis produktet eller delen din ejendom, og det produkt eller den del, der erstattes, bliver Apples ejendom. Dele, der leveres af Apple med henblik på opfyldelse af Apples garantiforpligtelser skal bruges i de produkter, der har givet anledning til garantikrav. Hvis købesummen betales tilbage, skal det produkt, som tilbagebetalingen vedrører, leveres tilbage til Apple, og produktet bliver Apples ejendom.


    UNDTAGELSER OG BEGRÆNSNINGER

    Denne Begrænsede Garanti dækker udelukkende hardwareprodukter, der er produceret af eller for Apple, og som er forsynet med Apples varemærke eller logo. Den Begrænsede Garanti omfatter ikke hardwareprodukter, der er produceret af eller for andre end Apple eller softwareprodukter, uanset om produkterne er pakket eller solgt sammen med Apple-hardware. Andre producenter, leverandører og udgivere kan yde særskilt garanti til slutbrugere, men deres produkter leveres af Apple som de er og forefindes, i det omfang dette er muligt i henhold til gældende ret.

    Software forhandlet af Apple med eller uden Apple-mærket (herunder men ikke begrænset til systemsoftware) er ikke omfattet af denne Begrænsede Garanti. Der henvises til Apples licensaftale vedrørende software for nærmere oplysninger om dine rettigheder i den forbindelse.

    Apple garanterer ikke, at produktet fungerer uden afbrydelser eller fejl. Apple er uden ansvar for skader, der skyldes, at instruktioner vedrørende produktets brug ikke er blevet fulgt.

    Denne garanti omfatter ikke: (a) skade, der skyldes brug sammen med produkter, der ikke er Apple-produkter, (b) skade, der skyldes ulykkestilfælde, mishandling, misbrug, oversvømmelse, brand, jordskælv eller andre udefra kommende årsager, (c) skade, der skyldes brug af produktet på anden måde end det ifølge Apples anvisninger er beregnet til, (d) skade, der skyldes service (herunder opgradering og udvidelser udført af andre end Apples repræsentanter eller autoriserede Apple servicecentre, (e) produkter og dele, som uden Apples skriftlige samtykke er ændret med henblik på at blive brugt på en måde, der væsentligt adskiller sig fra den forudsatte, (f) forbrugsdele som batterier, med mindre skade er indtruffet som følge af materialeeller fabrikationsfejl eller (g) tilfælde, hvor Apples serienummer er fjernet eller beskadiget.

    I DET OMFANG DET ER LOVLIGT, ER DENNE GARANTI OG DE RETTIGHEDER, DER ER BESKREVET OVENFOR UDTØMMENDE, OG GARANTIEN OG RETTIGHEDERNE TRÆDER I STEDET FOR ALLE ANDRE GARANTIER, RETTIGHEDER OG VILKÅR, MUNDTLIGE SÅVEL SOM SKRIFTLIGE, OG LOVBESTEMTE, UDTRYKKELIGE ELLER STILTIENDE. I DET OMFANG DET ER LOVLIGT, FRASKRIVER APPLE SIG UDTRYKKELIGT ENHVER LOVBESTEMT ELLER STILTIENDE GARANTI, HERUNDER ENHVER GARANTI VEDRØRENDE KURANS OG EGNETHED TIL ET SÆRLIGT FORMÅL OG GARANTIER MOD SKJULTE ELLER IBOENDE FEJL. HVIS APPLE IKKE LOVLIGT KAN FRASKRIVE SIG LOVBESTEMTE ELLER STILTIENDE GARANTIER, SKAL ALLE SÅDANNE GARANTIER, I DET OMFANG DET ER LOVLIGT, VÆRE BEGRÆNSEDE I VARIGHED TIL DENNE UDTRYKKELIGE GARANTIS VARIGHED OG TIL REPARATION ELLER OMBYTNING EFTER APPLES VALG. Ingen Apple-forhandler, -agent, eller -medarbejder er bemyndiget til at ændre, forlænge eller udvide denne garanti.

    I DET OMFANG DET LOVLIGT KAN BESTEMMES, ER APPLE IKKE ANSVARLIG I VIDERE OMFANG, END DET FREMGÅR AF DENNE GARANTI, FOR DIREKTE SKADER, INDIREKTE SKADER, HÆNDELIGE SKADER, FØLGESKADER DER SKYLDES DIN MISLIGHOLDELSE AF VILKÅR UANSET AF HVILKEN ART, HERUNDER AFSAVN, OMSÆTNINGSTAB, TAB AF FAKTISK ELLER FORVENTET FORTJENESTE, HERUNDER FORTJENESTE IFØLGE AFTALER, TAB SOM FØLGE AF PENGEMANGEL, TAB AF FORVENTET BESPARELSE, TAB AF FORRETNING, TAB AF MULIGHEDER, TAB AF GOODWILL, TAB AF ANSEELSE, TAB, BESKADIGELSE ELLER ØDELÆGGELSE AF DATA ELLER ETHVERT INDIREKTE TAB ELLER FØLGETAB ELLER -SKADE UANSET ÅRSAG, HERUNDER SOM FØLGE AF OMBYTNING AF UDSTYR ELLER EJENDOM, OMKOSTNINGER VED GENDANNELSE, PROGRAMMERING ELLER REPRODUKTION AF PROGRAMMER ELLER DATA LAGRET ELLER BRUGT SAMMEN MED APPLE PRODUKTER, ELLER ETHVERT MISLYKKET FORSØG PÅ AT OPRETHOLDE DEN FORTROLIGE KARAKTER AF DATA, DER ER LAGRET PÅ PRODUKTET. BEGRÆNSNINGEN OMFATTER IKKE KRAV SOM FØLGE AF PERSONERS DØDSFALD ELLER PERSONSKADE. APPLE GIVER UDTRYKKELIGT INGEN INDESTÅELSE FOR, AT NOGET PRODUKT KAN REPARERES ELLER OMBYTTES I HENHOLD TIL DENNE GARANTI UDEN RISIKO FOR ELLER TAB AF PROGRAMMER ELLER DATA.


    FORBRUGERBESKYTTELSESREGLER

    FOR SÅ VIDT ANGÅR FOBRUGERE, DER ER OMFATTET AF FORBRUGERBESKYTTELSESRETSREGLER I DET LAND, HVOR PRODUKTET ER KØBT ELLER I ET ANDET LAND, HVORI DE ER BOSIDDENDE, ER DE RETTIGHEDER, SOM DENNE GARANTI GIVER, ET SUPPLEMENT TIL DE RETTIGHEDER, FORBRUGERNE HAR I MEDFØR AF FORBRUGERBESKYTTELSESREGLERNE. Nogle lande, stater og provinser tillader ikke fraskrivelse eller begrænsning af ansvar for hændelige skader og følgeskader eller fraskrivelse eller begrænsning af varigheden af garantier eller rettigheder. Ovenstående ansvarsbegrænsninger og - fraskrivelser gælder derfor muligvis ikke for dig. Denne garanti giver dig specifikke juridiske rettigheder, og du har muligvis andre rettigheder, som kan variere for de enkelte lande, stater og provinser.

    Denne Begrænsede Garanti er underlagt - og vilkårene skal fortolkes i henhold til - retsreglerne i det land, i hvilket produktet er købt. Det fremgår af oversigten i slutningen af dette dokument, hvilken Apple-virksomhed, der er forpligtet i henhold til garantien, idet dette er afhængigt af, hvilket land eller hvilken region, produktet er købt i.


    ANMODNING OM GARANTISERVICE

    Før du anmoder om garantiservice, bedes du benytte de muligheder for online-hjælp, der er omtalt i den dokumentation, der fulgte med hardwareproduktet. Hvis produktet stadig ikke fungerer, som det skal, efter at online-hjælp er forsøgt benyttet, kan du kontakte Apples repræsentanter eller et autoriseret Apple-værksted, hvor et sådant findes i området, jf. oplysninger herom i dokumentationen. Apples repræsentant eller det autoriserede Apple-værksted vil tage stilling til, om dit produkt kræver service, og i givet fald informere dig om, hvordan Apple vil servicere produktet. Apple eller et autoriseret Apple-værksted vil yde garantiservice i overensstemmelse med gældende ret på produkter, der er tilbudt serviceret eller bragt til service inden for Garantiperioden. Hvis produktet er bærbart, hvilket vil sige, at det er beregnet til at fungere uafhængigt af lysnettet, gælder garantien overalt i verden. Servicen kan imidlertid begrænses, idet den ydes i henhold til de garantiforpligtelser, der gælder i det land, hvor servicen rekvireres. Hvis produktet ikke er bærbart, kan servicen begrænses til det land, hvor produktet er købt. Mulighederne for at få service og for at skaffe reservedele samt sagsbehandlingstider kan variere afhængigt af, i hvilket land servicen ydes. Du kan pålægges at betale transportudgifter og ekspeditionsgebyrer, hvis produktet ikke kan serviceres i det land, produktet befinder sig i. I henhold til de anvendelige retsregler kan Apple fordre, at du leverer dokumentation for oplysninger om købet af produktet eller iagttager registreringskrav, før der ydes garantiservice. Se venligst den medfølgende dokumentation for nærmere oplysninger herom og andre spørgsmål vedrørende garantiservice.

    Hvis dit produkt kan lagre data eller programmer, bør du lejlighedsvis tage back up-kopier af de data og programmer, som findes på produktets harddisk eller andet lagermedie for at sikre dine data og forebygge fejlfunktioner. Ved indlevering af dit produkt til garantiservice skal du sørge for, dels at der findes en separat back up-kopi af systemprogrammel, applikationsprogrammel og data, og dels at eventuelle passwords er fjernet. Du skal ligeledes selv sørge for retablering af sådan software, data og passwords. Hverken Apple og autoriserede Appleværksteder er ansvarlige for skade på eller tab af programmer, data eller anden information, som er lagret på noget medie, eller noget ikke- Apple-produkt eller dele, som ikke er omfattet af denne garanti. Genopretning og geninstallation af systemsoftware og applikationssoftware og brugerdata er ikke omfattet af denne Begrænsede Garanti.




Kommentér på:
iPhone, services uden kvitering??

Annonce