977 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

ang gamer pc ang gamer pc

Hej folkens. Nu har jeg gået og tænkt på at vil have en rigtig god gamer pc rigtig længe, men pengene har ikke rigtig været der til det. Men kigged her den anden dag i elgigantens avis og der kunne man få en rigtig god stationær computer til 3800-4500kr. men kan man selv bygge en der er bedre for de penge eller er det næsten bedre bare købe en der er lavet?

kan lige skrive lidt info om dem jeg har set på

den til 3800kr
dell
intel pentium due e7500
4096 mb ddr3 ram
640gb sata harddisk
1024mb ddr3 ati hd-5450
7,1 high defimtion lydkort
dvd-rw brænder
hdmi tilslutning
lan 10/100/1000mbit
kortlæser 19 i 1
windows 7 home premium 64-bit
microsoft works 9,0

packard bell til 4500kr
amd athlon ll x2 250
6144mb ddr3 ram 1067mhz
1000gb sata harddisk
1024/2815 mb ati hd-5570
hdmi tilslutning
dvd-rw brænder
netkort 10/100/1000 mbit
high definition 7.1 lydkort
kortlæser 18 i 1
6x usb 2,0
windows 7 home premium 64-bit

men som sagt kan det betale sig at bygge en selv når man kan gå hen og købe sådan et par maskiner til de penge? Søger en computer der kan trækker nogle rigtig store spil på det højeste i alt.

Har ikke selv skide meget forstan på pc'er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang gamer pc
  • #1   26. okt 2010 ps og hvis man skal købe en computer hvad skal man holde sig væk fra af mærker og hvad er gode?

• #2   26. okt 2010 Du har fundet 2 af de værste mærker.

Jeg ville klart hellere vælge en maskine sammansat af stumper man selv vælger. Enten fra www.topdata.dk eller www.fcomputer.dk

Der findes dog flere sider.

• #3   26. okt 2010 dell er sku en udmærket maskine

for har selv en og den køre hele tiden uden problemmer

• #4   26. okt 2010 Ja okay ved jo ike så skide meget om pc'er jo. Min bror bygged også selv en i sin tid til 4500kr og den er vist rimlig hæftig.

• #5   26. okt 2010 daniel P
    ja okay men det kommer nok også an på hvem man er der er jo forskellige meninger. syntes også sådan som en hp er en rigtig lækker maskine men det er inden for bærbar.

• #6   26. okt 2010 og for 4500 kommer du ikke langt hvis du skal game.. det kommer selvfølgelig an på hvad du har af krav til de spil du vil og spille og ikke mindst hvilke.. hvis det bare er wow og cs og andre spil af ældre dato så skulle det nok kunne klare det.. men snakker vi far cry 2, crysis, S.T.A.L.K.E.R. shadow of chernobyl eller andet nyere som stiller lidt krav til en pc skal du op i en højere prisklasse...

men som allan a skriver... så ville jeg hellere handle en computer hos en af de ovennævnte end el-giganten... de har også langt større kompetence for at vejlede dig om hvad du skal bruge..

• #7   26. okt 2010 Der er ikke nogle af de to man kan kalde gamer pc'ere efter min mening.

Hvis du går ind på Topdata og kigger kan du finde nogle pc'ere de har samlet og der får du altså meget mere for pengene vil jeg mene!

Se nu f.eks. den her
    http://topdata.dk/product.asp?product=7013

Den er en hel del vildere end de to du nævner. Men du får altså aldrig en vild gamer pc for 4500 kr..

• #8   26. okt 2010 Først og fremmest hænger pris og kvalitet sammen og ingen af de oven nævnte er rigtig gode gamer pc'er, men det kommer jo også an på hvilke typer spil du spiller, hvis du skal have en god gamer pc er det noget i den her stil.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99110&type=pcsystem

• #9   26. okt 2010 casper J
    ja okay ved heller ikke hvad for nogle spil der er gode men har nok noget at gøre med jeg ikke har haft en ordlig computer til det.

• #10   26. okt 2010 ja ville også mene af de for det meget svært med de nye spil , købte en pc ved fønix til +12 kilo og der sidder to store xfx kort i , og der er nogle enkelte spil , hvor man kan det halter en smule når man smider alt i max, så , jah så kan man vel selv regne resten ud på de to fra elgiganten-

• #11   26. okt 2010 Dalle J
    den har jeg lige siddet og kigget på. Men hvor meget bedre er den forhold til de overnevente jeg har skrevet om?

• #12   26. okt 2010 ps vil ikke give meget mere end 4500kr for en pc da jeg syntes det er lidt sygt at ofre ca 8008kr på en pc.

• #13   26. okt 2010 jamen den fra top data virker okey til prisen, ikke den hurtigste maskine må man sige, men i forhold til de to fra elgiganten , er den bedre.
    og det er jo stort set inden for den pris ramme du har

• #14   26. okt 2010 ja hp er også en god en

• #15   26. okt 2010 Kim M nå oki. Men hvilke spil vil du tro den kan trække rigtig godt af de nye?

daniel p ja syntes jeg.

• #16   26. okt 2010 Morten
    Det er svært at sige præcist, men den er ihvertfald en hel del bedre! Du vil også kunne mærke det ret tydeligt, hvis du stod med denne pc og en af dem du nævner. Det ville kører meget mere flydene på den fra top data

Men har du nogle bestemte krav til når du spiller? Vil du kører spillene i høj opløsning, med grafik indstillinger på maks også samtidig have høj FPS (frames per second, altså hvor mange billede der kommer på skærmen i sekundet. Jo flere der kommer jo mere flydende kører det)

Eller vil du bare kunne kører spillene i laveste detaljer så de har en acceptabel FPS?

Og ikke mindst: vil du køre de nyeste spil eller er der nogle bestemte du gerne bare vil spille ?

• #17   26. okt 2010 Dalle J
    Hmm lidt krav har jeg da kunne godt tænke mig jeg kunne spille nogen af de nyere spil på det aller højeste eller i så fald næsten det højeste. altså med grafik og alt det der.

Det eneste spil jeg spiller nu er det gamle cs 1,6 men er dog ogsåå fordi jeg ikke har en god nok computer til så meget andet og det er det enste spil jeg har.

• #18   26. okt 2010 Altså den PC jeg nævner fra Topdata vil IKKE kunne trække de allernyeste spil på højeste indstillinger, men nok medium indstillinger

Hvis du vil have en der kan køre de nyeste spil på højeste indstillinger bliver du nok desværre nødt til at ofre mere på den.

Men til prisen synes jeg den fra top data har nogle gode stumper i sig! Hvis det var mig der manglede en ny pc og havde omkring de 4500 kr havde jeg taget den fra top data!

Sådan noget som Call of Duty Modern Warfare 2 vil den kunne trække på højeste indstillinger vil jeg tro. Hvis du kender det spil, det er ret populært smiley

• #19   26. okt 2010 Call of Duty kender jeg godt dog ikke det andet. smiley Men medium vil jeg heller ikke have noget i mod da. Bare jeg får noget der er bedre end den jeg har og der skal ikke det vilde til. Men den koster de 4500kr til den 12-11-2010. Men kommer der ikke januar udsalg på sådan nogen computer der?

• #20   26. okt 2010 Jeg tror ikke der kommer januar udsalg på sådan noget, da det jo er noget der konstant er i udvikling.. smiley Du kan jo evt. prøve og høre dem ad, hvis du ringer til dem, hvordan den ville kunne køre forskellige spil

Call of duty: Modern Warfare 2 er det nyeste spil i den serie. Det er ret fedt, specielt singleplayer delen er vild lavet!

Se evt tralier her smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=CbOWr1boplE

• #21   26. okt 2010 nej det jo også det jeg ikke rigtig tror. men kan det så være de lidt dyre bliver lidt billiger til januar fx hvis de hele tiden laver nye og bedre computer?
    Ja det ser pisse fedt ud det spil har dog spillet det meget lidt dog bare lan og syntes sådan nogle spil er federe singel player.

• #22   28. okt 2010 Dell stinker og det samme gør deres kundeservice.

Kommentér på:
ang gamer pc

Annonce