{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Hjælp til Wildfire problemer {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Håber i kan hjælpe!

Der er to problemer/spørgsmål.

1: Kan man ikke indstille den så man skal låse den op før man kan besvare et opkald?
Hvis man får ramt skærmen inden man se har fået set hvem der ringer.

2: Inde i Android Market er der nogen programmer som bliver ved med at "installere" lige meget hvor længe man venter. Hvordan kan det værer??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Wildfire problemer
  • #1   31. okt 2010 de tricks laver min da heldigvis ikke smiley men prøv at software opdatere den virker de fleste gange ^^

• #2   31. okt 2010 Michael: Skal du låse din mobil op inden du kan besvare opkald? Eller låser din os automatisk op?
    Det er lidt upraktisk hvis det er en man ikke gider snakke med man får taget smiley Eller afvist en man gerne ville snakke med smiley

• #3   31. okt 2010 er det inde i Indstillinger>om teleson og så Opdateringer af software? Der er ingen tilgængelige pt..

• #4   31. okt 2010 alså hvis skærmen er slukket også en ringer så tager man telefonen ligesom når man låser den op, men jeg kan da godt læse hvem det er inden.. men hvis en ringer du ikke gider at snakke med ligger du bare mobilen med skærmen ned af også ignorere den opkaldet..

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #5   31. okt 2010 Den med at nogen programmer bare står og installere uendeligt, er også sket for min Hero - Virkelig irreterende.

Sker næsten altid ved Google maps opdateringer.

• #6   31. okt 2010 smiler. Michael, ja det ved jeg godt smiley Men jeg ville gerne have muligheden for at kunne tage min mobil op af fx lommen eller tasken uden at den tager opkaldet/afviser fordi man ved en fejl får rørt skærmen. Altså at man ikke kan gøre noget på skærmen før man har trykket på "lås-op-knappen" oppe på toppen af mobilen.

Danni: Jeg har lige præsic Maps stående pt. Den skulle abre opdatere.
    Så har jeg også Cardio som jeg ville afinstallere. man kan bare intet gører :S´Gik dit væk af sig selv?

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

#7   31. okt 2010 Har "task killer" installeret, så må lukke Android Market ned og åbne det igen og prøve igen. Somregel lykkes det 2nd 3 gang smiley

• #8   31. okt 2010 Hvad gør Task killer?

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

#9   31. okt 2010 Hver gang du åbner et program, så forbliver det åbent i baggrunden.
    Jo flere programmer du så har åbnet, gør at telefonen til sidst bliver langsom, og/eller sluger alt dit batteri fordi de står og køre hele tiden.

Med task killer, kan du så lukke de programmer, så frigør du ram som programmerne bruger = telefonen bliver "hurtig" igen, samt hjælper på batteriet ved at lukke programmer igen.

• #10   31. okt 2010 okay... dte vil jeg lige prøve at hente så:)

• #11   31. okt 2010 jeg vil sige hvis den tager sig selv når du tager den op af lommen er jeg faktisk lidt imponeret da skærmen er meget følsom overfor hvad det er som rører ved den.. jeg kan for eksempel ikke buge skærmen bare jeg har handsker på..

• #12   31. okt 2010 og ja Advanced Task Killer er et must på alle andriod telefoner

Kommentér på:
Hjælp til Wildfire problemer

Annonce