{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

kasper .
kasper .
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653

V: Gamer PC {{forumTopicSubject}}

Forum \ Køb og Salg \ Køb / Salgs vurdering

V: Gamer pc (-grafikkort)
Af Junior Supporter popo | 2-11-2010 - 13:41 | 18 visninger | 0 Kommentarer

Hey,

Købte sidste jul en stationær pc da jeg skulle skrive svendeprøve - dog har jeg aldrig rigtigt fået brugt den til det helt vilde og derfor jeg har jeg heller ikke købt et vildt grafikkort som ellers var meningen - købte computeren i den periode hvor det ikke var til at få fat på de gode grafikkort.

Computeren indeholder:

Bundkort:
ASUS Crosshair III Formula

CPU:
Phenom II X4 955 3.2 GHz

Ram:
OCZ Gold 2x2048MB DDR3

PSU:
650 Watt Corsair TX

GFX:
Club 3D Radeon PCI-E HD4650 512MB

HDD:
2x 500gb seagate diske mener jeg - kan faktisk ikke lige huske det

Kabinet:
Silverstone Raven RV01 Big Tower Sort med vindue
http://images.tweaktown.com/imagebank/silverstone_raven_rv01_intro.png

Hvad kan jeg tage for den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V: Gamer PC
  • #1   2. nov 2010 Hvis du er MEGET heldig, så kan du få ca. 4 klik for den...

Men realistisk, så mellem 3 og 4 smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#2   2. nov 2010 @Casper L
    Udstemme, fis tilbage i børnehaven.

@¥ Kim HP ¥
    tænkte selv omkring de 4000-4500 - men det er så inkl. den 24" skærm jeg har til den, keyboar og mus og installeret, klar til brug.

• #3   2. nov 2010 Ja, okay, så skulle det kunne lade sig gøre smiley

Bundkortet er især et trækplaster. Reelt set skal man jo bare investere i et 5770, GTX460 eller 6850, så har man en gamer-PC for i hvert fald 2 års tid smiley

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#4   2. nov 2010 @Casper L
    Hvis du ikke aner hvad du snakker om - så find dog et andet sted at lukke lort ud - hvad havde du regnet med? et tak for hjælpen.. klods mand..

@¥ Kim HP ¥
    Lige præcis, og bundkortet er jo også klar til xfire, som jeg endeligt havde tænkt mig at udnytte.. blev det så bare ikke lige til smiley

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 16
    #5   2. nov 2010 Ærligt, så tror jeg du kan få ca 2,5k max 3k hvis du er heldig. Men den sidste idiot er ikke født endnu smiley

Prøv evt at smid den på dba.dk.
    Evt overvej at sælge den i dele, så kan du måske få lidt mere.
    Men prøv selv at checke prisen på en computer med dine specs. De koster ikke meget.
    Du skal jo tænke på at din er brugt/"gammel" og at du kan få en ny med bedre specs til 4k.

Bare min ærlige mening.

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#6   2. nov 2010 @Michael H
    Den skulle meget gerne ikke ha noget problem med at indbringe 3000kr. ellers bliver den ikke solgt smiley

magter ikke at sælge i dele, så ender man altid op med nogle dele tilbage man bare ikke kan komme af med.. :|

• #7   2. nov 2010 Jeg skal da være den første til at købe bundkortet og ram hvis du sælger i dele ? gør du det?

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#8   2. nov 2010 nu ser jeg lige om en bekendt er interesseret i den samlet - ellers skal jeg nok skrive

• #9   2. nov 2010 Jeg fatter ikke, at man vil købe ram brugt nu, når 2x2gb DDR 1600mhz ram koster 500,- kr. smiley

• Allan R
    Allan R Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 6
    #10   3. nov 2010 Hej Kasper. Hvor er du fra i landet? Hvis der følger Win7 med CD+ key.Og det hele bare funker (vil dog først se nogle billeder). Du har kvitt. på den, hvad med garantien. Hvilket tastatur? G15 ville være dejligt, så vil jeg godt byde 3 K for den uden skærm.
    Vh. Allan

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#11   3. nov 2010 er fra brønshøj (10min i bil fra rådhuspladsen)

Det er et logitech wave keyboard der følger med, enten wireless eller med kable (har et af hvert) købt til at skrive svendeprøve på - men fungere helt fint til at spille på smiley

Der er kvitteringer på alt, dog skal jeg igennem hele min mailbox for at finde kvittering på harddiske.

Den kan blive installeret klar til brug - men der vil ikke følge noget windows med.

I kan evt. lige skrive en PM istedet

• Allan R
    Allan R Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 6
    #12   3. nov 2010 Hej Kasper. Jeg hopper fra, er fra Sønderjylland. Vh. Allan

Kommentér på:
V: Gamer PC

Annonce