{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Gamer tastatur, anbefaling? {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter et tastatur, egnet til gaming.
Har været lidt rundt på nettet og kigge, på bland andet razer, logitech og eclipse.
Men nu er det jo sådan jeg ikke ved hvad jeg skal gå efter helt præcist. Jeg går meget ind for design, men vigtigst, skal det være et godt tastatur.
Har i nogen anbefalinger? det behøver nødvendigvis ikke at være af overstående mærker, men jeg ser gerne links.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamer tastatur, anbefaling?
  • #1   2. nov 2010 hvis du vil ha et nice setup er

    Illuminated Logitech (Det ikke gamer, men du får aldrig ondt i fingrene eller noget)

    Og en Akari Steelseries mus smiley

    Så der ingen skader eller noget til dig og du har perfekt komfort smiley


  • #2   2. nov 2010 Steelkeys er og blir konge gamer tastatur smiley

  • #3   2. nov 2010 Logitech G15

  • #4   2. nov 2010 fuck logitech... razer det har jeg kun haft det godt med ! (:

  • #5   2. nov 2010 Logitech G19. Fedt tastatur med display i. Fungere perfekt i Battlefield Bad Company 2. Microsoft X6. Lækker knapper, og stille og roligt design. Har haft begge, men ville godt se G19 med X6 tastatur.

  • #6   2. nov 2010 logitech g19 er et gude tastatur

  • #7   2. nov 2010 Fuck Akari Steelseries og razer !

    Logitech G15/G19 og G5 mus det er noget der holder smiley !


  • #8   3. nov 2010 Enig med baboom*s Geforce GTX D


  • #9   3. nov 2010 Jeg har købt mig et Saitek Eclipse og brugt det i et halvt år nu, og jeg har endnu ikke fået slidt WSDA-knapperne ned eller fået ondt i fingrene, slet ikke efter en god gang Borderlands eller BC2 smiley

    Så det kan jeg i hvert fald godt anbefale, særligt hvis du som jeg ikke vil betale penge for funktioner, der er aldeles til grin (G15 og G19 fx).


  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #10   3. nov 2010 altså det bedste gamer tastatur logitech har lavet er faktisk G11 som ligger på 5 pladsen, razer har 2 og 4 pladsen, optimus maximus har første pladsen og er verdens fedeste tastatur, G15/G19 ligger helt nede på 6-7-10 pladsen

  • #11   3. nov 2010 Logitech er nice, Microsoft laver også et par gode

    Personligt har jeg det nye fra Thermaltake som jeg er MEGET tilfress med.


  • #12   3. nov 2010 tak for anbefalingerne, jeg havde kigget på logitech's g19, og efter at have set den nøjere efter

    http://www.youtube.com/watch?v=n2SWUJNNWyI

    så er det den jeg går efter. jeg er ikke just en agressiv gamer, men til mine formål ser den ud til at være perfekt.

    Så er der jo logitech g13. Det er jo umiddelbart bare en macro pude. Den kunne jo være fed nok til pynt / lir, men så mange taster skal der jo heller ikke bruges, med mindre man er vildt doven, og sætter tasterne individuelt til at gå på youtube, facebook, eller bare åbne programmer / spil.

    Tja jeg tåger :p.

    Tak for hjælpen.


  • #13   3. nov 2010 simon L - Nu er det nok de færreste der smider 12000,- efter et keyboard... Og de reviews jeg har læst/set har alle sagt det er noget være lort at skrive på, knap så fedt til gaming?

  • #14   3. nov 2010 Hehe, havde også en ven der sagde at det bare var et "herre fedt tastetur" Men der er sgu meget andet, jeg hellere vil bruge 12 k på, end det der :P. Jeg er i modsætning til andre slet ikke glad for at bruge penge, og jeg synes at 1300 stadig er rigeligt for et keyboard.
    Mit skrivebord er bare så kedeligt at se på. Jeg trænger til at få piftet det lidt op, og det skal det keyboard bland andet hjælpe mig med, + jeg fremskaffer mig også lige en 32" skærm. Så er jeg også færdig med de handler!.


  • #15   3. nov 2010 Jeg har et g19 med skærm og det hele liggende derhjemme ledningen er kappet over hvis du er en haj til sådan noget kan du få det for en billig penge smiley

  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #16   3. nov 2010 På Jagt A
    jeg syntes da også 1300kr er mange penge for et tastatur når man kan få et bedre tastatur fra razer til ca 500-600kr, grunden til G15/19 er så dyre er jo kun pga den lille skærm, og jeg nævnte kun optimus miximus fordi den lå nr 1 i den test jeg har set også syntes jeg det er super fedt med alle knapperne er små led skærme så du kan lave dem om til hvad du vil


  • #17   7. nov 2010 cyborg v7 gaming keyboard
    og en cyborg R.A.T 5 gaming mus


Kommentér på:
Gamer tastatur, anbefaling?

Annonce