{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

com - internet - msn HÆLP {{forumTopicSubject}}

nogen der heller ikke kan få msn til og virke på deres com. jeg kan ikke få det til og virke og har prøvet med 4 forskellige versioner uden held. har msn på min xbox360 og det virker upåklageligt..og så jeg ved og gå amok på den com. den er monster langsom og er helt ny. har lige slettet alt og geninstaleret kun de vigtigste drivere da der lå så meget lort på den fra fabrikken. Det har hjulpet endel på selve com men internettet er stadig monster langsom og har en 10mbit forbindelse. som måles til 8.5-8 hvilket er fint nok.
kan min browser virkelig gør den SÅ langsom. bruger explore 9 beta og 8 er ikke meget bedre..
har win 7 home premium på den. nogen der har en ide om hvor fejlen ligger ?

min gamle com en 7 år gammel HP var meget hurtigere den havde win Xp og explore 7.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  com - internet - msn HÆLP
  • kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #1   4. nov 2010 Win7 kræver også meget mere af din computer end XP gør/gjorde.
    Explore synes jeg generelt bare er dårligt.
    Jeg bruger selv firefox, som jeg synes er betydeligt hurtigere og loader div ting bedre.

• #2   4. nov 2010 Ja men den er jo nyere og større så den burde da godt kunne trække det og isæt når den sælges med det fra fabrikken..
    ja hører også at explore er dårligt. jeg har haft firefox men kan ikke komme ind på alle sider me det. så det jo ikke fedt..

• kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #3   4. nov 2010 Nu kender jeg ikke computerens specs, men er den solgt med win7 så ja.
    Så kan den selvfølgelig klare det.
    Hvilke sider kan du ikke komme på? Så kan jeg li prøve dem.

• #4   4. nov 2010 ja den er købt med det på.
    jeg kan godt komme ind på siden men der er når jeg vil logge ind på min bruger det ikke virker..

Ikke nogen der ved hvorfor msn ikke virker..

• #5   7. nov 2010 prøv at tjekke din dato og år og det der det virkede ved mig

Kommentér på:
com - internet - msn HÆLP

Annonce