com - internet - msn HÆLP {{forumTopicSubject}}
nogen der heller ikke kan få msn til og virke på deres com. jeg kan ikke få det til og virke og har prøvet med 4 forskellige versioner uden held. har msn på min xbox360 og det virker upåklageligt..og så jeg ved og gå amok på den com. den er monster langsom og er helt ny. har lige slettet alt og geninstaleret kun de vigtigste drivere da der lå så meget lort på den fra fabrikken. Det har hjulpet endel på selve com men internettet er stadig monster langsom og har en 10mbit forbindelse. som måles til 8.5-8 hvilket er fint nok.
kan min browser virkelig gør den SÅ langsom. bruger explore 9 beta og 8 er ikke meget bedre..
har win 7 home premium på den. nogen der har en ide om hvor fejlen ligger ?
min gamle com en 7 år gammel HP var meget hurtigere den havde win Xp og explore 7.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
Explore synes jeg generelt bare er dårligt.
Jeg bruger selv firefox, som jeg synes er betydeligt hurtigere og loader div ting bedre.
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 49 Svar: 360
ja hører også at explore er dårligt. jeg har haft firefox men kan ikke komme ind på alle sider me det. så det jo ikke fedt..
jan 2008
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
Så kan den selvfølgelig klare det.
Hvilke sider kan du ikke komme på? Så kan jeg li prøve dem.
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 49 Svar: 360
jeg kan godt komme ind på siden men der er når jeg vil logge ind på min bruger det ikke virker..
Ikke nogen der ved hvorfor msn ikke virker..
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 418
com - internet - msn HÆLP