Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gamer PC
  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #1   7. nov 2010 hvad vil du max give??

• kim b
    kim b Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 85
    #2   7. nov 2010 jeg har en, der skal bar nyt grafikkort i. det er en gamer pc på 19 kg ca

• #3   7. nov 2010 Helst så billig så muligt da jeg ikk ved hvor meget jeg vil spille, men omkring 6000 tror jeg..

• #4   7. nov 2010 http://topdata.dk/product.asp?product=6721
    http://topdata.dk/product.asp?product=7182

dem ville jeg forslå de burde kunne klare det

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#5   7. nov 2010 ja den fra topdate kan klare det hele

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#6   7. nov 2010 altså den Baboom's Haj ! linker til

• Dkfreaken :
    Dkfreaken : Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 50
    #7   7. nov 2010 tag den øverste Jensen N linker til. har den selv og den er hurtig. og hold dig fra AMD cpu`er de er lige til at lukke op og skide i.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#8   7. nov 2010 simon l
    du har da vist ikke ret meget forstand på pc'er siden du skriver de er lige til at lukke op og skide i, læs evt denne her http://www.guru3d.com/article/phenom-ii-x6-1055t-1090t-review/14 så kan du se og amd 10xxt serie slår i5 760 med flere lænder i spil og andre ting og de koster jo ca det samme, så helt klart denne her over den med i5 760 http://topdata.dk/product.asp?product=7231

• Dkfreaken :
    Dkfreaken : Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Emner: 12 Svar: 50
    #9   7. nov 2010 ja. men Amd generer en masse unødvendig varme og virknings graden er elendig ifh. en Intel og så holder de generelt kortere end Intel.

• #10   7. nov 2010 altså jeg holder mig fra AMD da jeg har haft 2 computere med dem og begge gange har jeg virkelig været utilfreds

så jeg er en intel mand med stort I smiley

om AMD ydre bedre på test rager mig smiley vil stadig hellere have intel smiley

• #11   7. nov 2010 Simon L*

Hvad snakker du lige om. Varme.

Min phenom II 710 X3 kører stabilt med blæserkøling på mellem 19 og max 26 grader.

Hvor mange kan sige det om deres intel cpu?

• #12   7. nov 2010 Det handler om at købe den rigtige cpu til det rigtige job. Intet andet.

Intel vinder på nogle punkter amd på andre.

Rent gaming messigt vinder amd som regel. Og det har intet at gøre med at fortrække et mærke frem for et andet...

• #13   7. nov 2010 Og når jeg siger vinder mener jeg pris vs. ren gaming ydelse...

• #14   7. nov 2010 Tror aldrig man bliver enige om hvad der er bedst eller hvad man nu skal sige smiley

• #15   7. nov 2010 Nej. Ikke mærke mod mærke. Det ved jeg godt...

Men kører man med et "skrabet" budget hvor man ikke skal have det bedste af det bedste. Og man bare skal have en computer der er god at spille på, så fejler amd altså ingenting.

Min "skrabede 710 trækker ALLE spil der er ude til dato sammen med mit GTX 460.

Og jeg har aldrig haft problemer med at gøre andet heller. Dvs. photoshop osv.

Så bare at udtale sig om at AMD er noget lort holder ikke...

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#16   7. nov 2010 jensen n
    jo det gør man det er bare nogen der ikke gider lytte! og det hjælper jo ikke noget at købe en amd der på forhånd er for lille til det man skal bruge den til, og det er derfor du har været utilfreds med amd og helt rigtigt som danniboy skriver pris vs ydelse der vinder amd som regel

• #17   7. nov 2010 Det kan jeg kun skrive under på.

Det er selvfølgelig hul i hovedet at købe en cpu, hvis ydelse ligger under formålet.

• #18   7. nov 2010 Simon L

var det helt sikkert smiley de AMD processerer jeg har haft er AMD turion x2 2.0 Ghz og AMD Athlon 64 3400+ tror jeg den hed

men jeg døjede med problemer med at hvis man kørte lidt for mange programmer frøs den fast eller bare var lidt for hurtig på musen smiley og den kom sig ikke igen og der skulle ikke ret meget til at få den til fryse den synes jeg ikke.

• #19   7. nov 2010 Ja så er dit kendskab til amd da mildest talt godt forældet.

Der er sket mirakler siden da :o)

• #20   7. nov 2010 sikkert smiley men køber ikke AMD igen smiley færdig arbejde smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#21   7. nov 2010 Jensen N
    hva så med grafikkort der køber du så heller ikke ati (amd)????

• #22   7. nov 2010 Simon L

har kørt Nvidia her på det sidste men min ny indkøbte bærbar fik jeg så ati grafikkort i og er fint tilfreds med det smiley det eneste jeg er lidt træt af er at jeg ikke undersøgt det grafikkort noget mere inden jeg købte da jeg fandt ud af det er et gammel grafikkort ati har kaldt noget nyt

det hedder 560v og det skulle være det samme som 4860 eller hvad det hed

Kommentér på:
Gamer PC

Annonce