{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

computer genstarter {{forumTopicSubject}}

Hej

Min svogers computer er begyndt at genstarte af sig selv , .. den loader fint alt det den skal, men så snart den ..begynder at indlæse windows lige på det punkt hvor den så skal ind i windows , så genstarter den med et splitsekund af en blå skærm igen og igen..etc..

Min mistanke går på hans GFX , da den larmer lidt- hvad tror i

NB: computeren er rengjort for støv -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  computer genstarter
  • #1   12. nov 2010 HVIS du er mega sej og har reflekser som en ninja kan du måske nå at tage et billed af af fejl koden smiley

MEN kan du komme ind i windows overhovedet ?

• #2   12. nov 2010 nej slet ikke, og så hurtig er der ingen ninja der er smiley

• #3   12. nov 2010 Kunne sagtens være pga. grafikkortet.

Men det er altså også en mulighed at der bare er gået lort i windows.

Det sker.

Har du ikke et andet kort du kan prøve at starte den op med.

Hvis det skyldes grafikkortet, plejer det at ske pga. for meget varme og så burde man kunne mærke om temperaturen er meget høj i kabinettet...

• #4   12. nov 2010 som jeg skrev så larmer gfx-møllen , så den har nok taget skade .. men jeg har desværre ikke et andet GFX jeg kan teste den med..

• #5   12. nov 2010 Ja det kunne man godt tro det var problemet så.

Men du burde også kunne åbne kabinetsiden og holde hånden ved (ikke på :o) grafikkortet mens du starter den.

Skyldes det kortet/møllen burde du kunne fornemme en stor varmestigning...

• #7   12. nov 2010 Ja men blå skærm kommer jo af en grund. For at beskytte hardwaren.

Hvis det så er grafikkortet der bliver så varmt at den genstarter. *puff*. Og så er der en chance for at det tager resten af pc'en med sig...

• #8   12. nov 2010 Da ikke hvis blæseren er helt fucked.

Prøv i at pille jeres blæser af jeres grafikkort og mål temperaturen mens i starter op :o)

Uanset. Det var derfor jeg skrev at han skulle tjekke varmen for at bekræfte/udelukke at det skulle være det.

Det kan ligesånemt bare være windows der laver lort. Man må jo tjekke en ting af gangen...

• #9   12. nov 2010 Men hvis det nu er en alvorlig fejl, er det at slå automatisk genstart fra, noget af det sidste jeg ville bede en "pc-amatør" om :o)

• #10   12. nov 2010 Hahaha. Ja det kan du da have ret i :o)

Men tjek varmen.

Prøv at stikke windows cd'en i og vælg reperer windows opstart.

Prøv en fejlsikret tilstand osv.

Det er i hvertfald nogle de ting jeg ville prøve af før jeg slog "automatisk genstart" fra.

• #11   12. nov 2010 har prøvet fejlsikret tilstand , det ændre intet ...

• #12   12. nov 2010 Og de andre ting??

Kommentér på:
computer genstarter

Annonce