873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Iphone 4 hjælp tak :) Iphone 4 hjælp tak :)

heey jeg har en iphone 4 . og jeg har købt en masse programmer. jeg vil nu gerne gendanne min mobil som den var da jeg fik den .. men så skriver den . der er købte emner på iphone som ikk er overført til itunes-bibilotek. hvis du gendanner denne iphone slettes emnerne, og du skal købe dem igen..

Problemet er bare. hvordan jeg overføre de programmer der :;S.. det hjælper ikk at synkronisere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 hjælp tak :)
  • #1   30. nov 2010 min plejer selv og overføre dem til itunes når jeg sætter den til...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #2   30. nov 2010 Hvis du går ind i app-store og finder programmerne så kan du godt hente dem igen (gratis) selvom der står står buy eller lign. Så siger den bare at du have købt programmer én gang osv osv.

Men ellers burde du vel bare kunne merkere i iTunes at den skal synce programmer også?

• #3   30. nov 2010 Er det ikke bare FIler > Overfør indkøb fra "enhedens navn"

• #4   30. nov 2010 der står inden steder at jeg kan overføre ?

• #5   30. nov 2010 Så længe du ikke sletter dem fra programmer burde de være der når du har gendannet din Iphone. Det er jo telefonen du gendanner ikke din Itunes

Kommentér på:
Iphone 4 hjælp tak :)

Annonce