{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

HTC Desire HD - Htc sense {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg lure lidt på at evt købe en brugt HTC Desire HD, men man kan jo slukke tlf og pænt sagt fjernstyre den fra computeren.

Så mit spørgsmål er det så egentlig smart at købe den brugt, hvis den gamle ejer har aktiveret HTC sense?

Dette er også lidt tila t gøre dem opmærksomme som evt også lure på at købe en brugt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Desire HD - Htc sense
  • #1   5. dec 2010 Det er vel bare at deaktivere det igen, så skulle det jo ikke være et problem.

• #2   5. dec 2010 (link fjernet)

Der står da ikke noget om at den kan styres fra computeren? smiley

• #3   5. dec 2010 Problemet er jo du skal bruge kode og du registere dig og tlf til denne side. Men ellers må man mødes person til person og slæbe en bærebar med og ordne det så det er den nye ejer der styre den.

• #4   5. dec 2010 HTC sense er hvis din tlf bliver stjålet kan du slukke den fra computeren. plus du kan også ringe til den så du kan finde den. plus du kan se hvor den ligger henne.

Det er et program der hedder HTC sense som er i alle de nye HTC

• #5   5. dec 2010 Læs på htc's egen hjemmeside hvad htc sense er smiley Der står intet om at man kan slukke telefonen hvis den bliver nakket smiley

• #6   5. dec 2010 Men ligemeget smiley Læser lige nærmere på selve desire HD og ikke sense smiley Man kan godt låse den ^^

• #7   5. dec 2010 Men jo, det er vel bare at få ejerens login til det, og så ændre kode og email osv?

• #8   5. dec 2010 Nu er det sådan jeg har lurret denne tlf før den kom ud. og da læste jeg mig nemlig frem til at du kunne slukke den hvis du ikke havde mulighed for at finde den og den blev stjålet.

og det står rent faktisk her

(link fjernet)

"Frantic about personal data on your phone that’s been lost or stolen? Log into HTCSense.com to quickly lock and wipe it remotely."

• #9   5. dec 2010 Mette: Ja man kan "låse" den, ikke slukke den. Det er nøjagtig det samme som til iPhone, det hedder bare mobile me. Der kan man også sende en besked til telefonen, og man kan se hvor den er.

Kommentér på:
HTC Desire HD - Htc sense

Annonce