691 visninger
|
Oprettet:
Brænde en DVD til region 2 {{forumTopicSubject}}
Hej
Har nogen filer liggende med gode optagelser osv. fra motorcykel klubben.
Et par af filmene ligger som VOB filer osv. og et par andre ligger der som en ISO fil.
De er jo nemme nok blot at brænde til en skive som DVD via Nero, og så kan de afspilles på "skod dvd maskinne" som åbenbart er ligeglad med regioner og den slags.
MEN i stuen har vi sådan en Sony HD optager med DVD og den kan ikke afspille disse fil, sikkert på grund af noget regions kode eller hvad ved jeg.
Er der nogen gode ideer tilo hvad de skal "igennem" eller brændes med for at de kan ses?
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.337
prøv nogle andre skiver, eller prøv og brænd dem ved en lavere hastighed. .
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 880
Andre skiver eller anden hastighed har intet mes sagen at gøre!
jan 2007
feb 2007
Havde det været en "kopi" fra nettet man ville lave regions fri var det jo blot clone + any dvd.
jan 2007
du brænder dem godt nok som DVD skiver, og ikke bare som data skiver, som mange billige noname afspillere, godt kan finde ud af og afspille. . ???
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 29 Svar: 182
bruger ALTID dvd+r de virker på alle maskiner, samt gamle
feb 2007
Forsøges at brændes som "dvd film" med Nero - og skiverne er +R. Selvsamme afspiller kan spille andre brændte film på samme type skiver.
Herfor "tror" eller troede jeg det måske havde noget med noget regions historie at gøre.
Skod afspilleren vi har i sovekammeret spiller jo ALT om det er brændt som data eller film eller hvad ved jeg. Skal bare ikke lige have flere maskiner i stuen - det er vi enige om siger hun ! ha ha
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 29 Svar: 182
feb 2007
Brænde en DVD til region 2