{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

L@sgo .
L@sgo .
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410

128kbit simkort i iphone ? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle som ved om det skal være et af de nyere 128kbit simkort som skal bruges, eller om ældre(2-3 år gamle) kan bruges, kan nemlig ikke få et gammel telia kort til at virke, og telefonen er låst op ved telenor. Det er en helt ny iphone 3G

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  128kbit simkort i iphone ?
  • L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410
    #1   30. dec 2010 slet ingen kloge hoveder herinde?

• #2   30. dec 2010 Lidt som at spørge i vollsmose om der er nogle højtuddannede læger:)

• #3   30. dec 2010 Hvis det er en Iphone 4 skal du bruge MicroSim kort. Hvis du har et ældre simkort kan du klippe det til så det virker i den også smiley

• #4   30. dec 2010 B ø d d e l . racistist kommentar din freak!

Selvfølgelig er der højt uddannede læger der i det kvarter.
    Bare ikke DANSK UDDANNEDE!
    Hjernekiruger kan ik få arbejde herhjemme fordi deres uddannelse er fra mellem østen, så de må køre lastbil, når de i virkeligheden kan håndtere en skapel. Freak.

Og til Lasgo, jeg brugte et almindeligt telia simkort i min.

• #5   30. dec 2010 Hej,
    Vil klart anbefale dig at få et nyt simkort hvis du ikke allerede har det, da du alligevel skal have et micro somkort. Vil det være et af de nye.

Hvis du ikke får det, så kan det være skyld i problemer som eks. afsende/modtage mms beskeder.

• #6   30. dec 2010 Dan J

Thumbs up :=)

og som de andre siger skal du bare skære kortet til smiley

• #7   30. dec 2010 Haha ja det er godt med jer er absolut ikke racist, der er så mange tosser der farer op hver gang der bliver nævnt noget med udlændinge. I ville også være nogle af de personer, der synes det er helt i orden at de kommer fra mellemøsten og til Danmakrk for at have helle (asyl), så kan de bagefter flyve en masse penge fra danmark og ned til deres familie.
    Ligeledes har jeg på fornemmelsen at i ville støtte fx det forbud mod af flage med dannebro på danske politiskoler, for det kan jo virke krænkende og jeg ved ikke hvad. Prøv at udvid jeres horisont sørgelige mennesker.

• #8   31. dec 2010 B Ø D D E L .

faktisk ikke, Dannebrog er landets flag, så ser ikke nogen grund til at der ikke skulle flagers med det smiley

Kommentér på:
128kbit simkort i iphone ?

Annonce