{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virus program?
  • #1   12. jan 2011 avg.

• stefan m
    stefan m Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #2   12. jan 2011 avast

• cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #5   12. jan 2011 Det skal ikke være et som fylder giga meget i og med det er til en mini pc, men det skal være god til a fange virusser osv.. avg har jeg dårlig erfaring med...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #7   12. jan 2011 Hent avast - det bedste gratis antivirus du kan få. Finder alt og kræver intet.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #10   12. jan 2011 Medmindre AVG er blevet bedre, så fanger det ikke særlig mange virusser som mange andre gratisprogrammer gør.. Avast ville jeg hellere bruge hvis valget stod mellem de 2..

Microsofts gratis program kender jeg ikke til, men har hørt fra flere at det skulle være okay smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #11   12. jan 2011 Yep Microsoft's program er godt. Grunden til jeg skrev Avast er fordi min gamle farfar på 75 kan finde ud af det. Aka det passer sig selv.. smiley

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #13   12. jan 2011 Unsub: Malwarebytes' anti-malware er et godt program hvis det er det du mener, bruger det selv engang imellem for en sikkerheds skyld smiley

Eset er jo så ikke gratis som hun spørger efter, men det er til gengæld nice og bruger ikke særlig mange resourcer, har købt en licens til Eset smart security og har ikke fortrudt det endnu smiley

• #15   12. jan 2011 Jeg køre Avira og security_essentials og de køre perfekt sammen.
    syntes avast er rigtig god men ligger tungt og avg stinker. (min mening)^^

• #19   12. jan 2011 Dennis D: det var en der anbefalede til mig ^^ de køre helt stabilt,

Kommentér på:
Virus program?

Annonce