Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tema på iphone 4?
  • #1   12. jan 2011 Nu holder du kraftedme!

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #2   12. jan 2011 cydia - winterboard.. Kræver jailbreak.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #3   12. jan 2011 tror du ikke du skulle have købt en alm mobil

• #4   12. jan 2011 Only Jailbreak can solve the problem...

• #5   12. jan 2011 hvordan det når det en jeg har fået i gave ikk man sælger ikke sine gaver og viste ikk jeg fik den

• #6   12. jan 2011 kan være jeg spørger dumt igen igen igen igen hvordan fuck jailbreaker man den??? og hva gør det?

• #7   13. jan 2011 ej hvor er i da nogen narhoveder med de flade svar der!!

Jeg har også lige fået en iphone og er først lige ved at lære den at kende og så støder man på det jailbreak der som åbenbart alle taler om.
    Jeg leder og leder efter det, googler det, men bliver bare ikke klogere på HVAD det er. Med mindre det er et program til at lukke din tlf op hvis den er spørret fra teleselvskabeta side...
    Men tror bare ik HELT at det er programmet er menet til at gøre...
    Har prøvet at finde det i apps ipå min tlf, men det eneste den så finder er nogen spil der har det samme navn og det er da bestemt heller ik det man skal hente/købe...

Sidder der ik NOGEN derude med et seriøst og kvalificeret svar på hvad jailbreak er? Og man må gerne skøre det ud i pap da jeg er total dummie til den her Iphone.
    Jeg er så dum til den at jeg ikkke engang formår at ligge musik/film eller andet ind på den end de mange 100.000 apps der er til telefonen..

Jegg er klar over at man skal bruge itunes til at gøre det med, men der sker bare ingenting når jeg ligger noget derover. Jo jeg kan søge og finde apps på itunes også og fådet overført til iphone, men det kræver at jeg (hvis tlf'en allerede ér slået til comp at jeg tager stikket ud og sætter den til igen.. Så hvis der er nogen der også kan fortælle mig hvordan jeg kan smide film/musik ind på det så må i gerne give jeres besyv med det...

Kommentér på:
tema på iphone 4?

Annonce