1.636 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
tema på iphone 4? tema på iphone 4?
Ja min ven har også lige fået en iphone 4 for 14 dage siden men han ved ikke hvordan man får temaer på hans tlf ved det ikk selv da jeg lige har fået min idag
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 330
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
feb 2007
Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 49
apr 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Emner: 304 Svar: 1.077
apr 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Emner: 304 Svar: 1.077
jan 2009
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 22 Svar: 90
Jeg har også lige fået en iphone og er først lige ved at lære den at kende og så støder man på det jailbreak der som åbenbart alle taler om.
Jeg leder og leder efter det, googler det, men bliver bare ikke klogere på HVAD det er. Med mindre det er et program til at lukke din tlf op hvis den er spørret fra teleselvskabeta side...
Men tror bare ik HELT at det er programmet er menet til at gøre...
Har prøvet at finde det i apps ipå min tlf, men det eneste den så finder er nogen spil der har det samme navn og det er da bestemt heller ik det man skal hente/købe...
Sidder der ik NOGEN derude med et seriøst og kvalificeret svar på hvad jailbreak er? Og man må gerne skøre det ud i pap da jeg er total dummie til den her Iphone.
Jeg er så dum til den at jeg ikkke engang formår at ligge musik/film eller andet ind på den end de mange 100.000 apps der er til telefonen..
Jegg er klar over at man skal bruge itunes til at gøre det med, men der sker bare ingenting når jeg ligger noget derover. Jo jeg kan søge og finde apps på itunes også og fådet overført til iphone, men det kræver at jeg (hvis tlf'en allerede ér slået til comp at jeg tager stikket ud og sætter den til igen.. Så hvis der er nogen der også kan fortælle mig hvordan jeg kan smide film/musik ind på det så må i gerne give jeres besyv med det...
tema på iphone 4?