Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste android telefon?
  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #1   15. jan 2011 du har jo allerede den bedste smiley

• #2   15. jan 2011 Jeg er desværre meget skuffet over min Iphone 4 smiley

• #3   15. jan 2011 Desire HD er noget nice!!

• #4   15. jan 2011 Lasse Schmcker .

Hvorfor det ?

• #5   15. jan 2011 kan klart anbefale Samsung Galaxy S

• #6   16. jan 2011 Jeg synes Apple er låst, synes den er lidt sløv forhold til Desire.
    Synes menuen er federe i android.
    Synes desværre det er synd, da jeg har givet mange penge for telefonen..

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #7   16. jan 2011 hov, læste det somom du har og ikke havde desire.

Desire er også den telefon med den hurtigste cpu (har jeg hørt) så der er nok ikke noget at sige til at den er hurtigere i menuerne.

• #8   16. jan 2011 Jeg er forelsket i Samsung Galaxy S

• Peder R
    Peder R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #9   16. jan 2011 Desire HD er klart den bedste telefon jeg har haft...

• #10   16. jan 2011 Efter min mening er Desire HD bedre en Galaxy S.. Ejer selv en Desire HD, og har prøvet Galaxy S, men ikke noget for mig i forhold til smiley

• #11   16. jan 2011 Desire HD har en mat og kedelig TFT skærm som slet ikke kan gengive kontrast og farver, og opløsningen er ikke engang større... Den kan ikke engang måle sig med standard Desires AMOLED skærm hvad angår farver og kontrast. HD'eren har en noget bedre grafikchip end standard Desire, men det har Samsungs Galaxy S også.

Jeg kan klart anbefale Galaxy S - den har en VIRKELIGT sprød skærm!!!
    Det føles måske lidt letvægts og plasticagtig, men ligeså snart du tænder skærmen, så er den bare for lækker at arbejde med!

Hilsen en misundelig Desire bruger.

• #12   16. jan 2011 Jeg er glad for min desire hd smiley

• #13   16. jan 2011 Alle siger Desire hd er såå åhh så god.. Men min iphone 3gs rykker for vildt i forhold til daddys Desire hd.. smiley
    jeg synes selv Desire hd er skuffende.. HTC har lavet bedre!
    Har dog ikke prøvet Galaxy S endnu.

• #14   16. jan 2011 Jeg synes virkelig Iphone 4 sutter røv, bytter gerne med galaxy smiley

• #15   16. jan 2011 Jailbreak er det eneste du behøver.. min telefon er slet ikke sig selv mere, den kan meget mere end en normal iphone 3gs :Pg

• #16   16. jan 2011 360: Hvorfor synes du at den er så dårlig?

• #17   17. jan 2011 Touchen er ikke lige så god som iphone.. den er for stor. den kan ikke noget i forhold til iphone..

• Peder R
    Peder R Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 77
    #18   17. jan 2011 Hvorfor siger alle at man skal jailbreake sin IPhone..? Ryger garantien ikke...?

• #19   17. jan 2011 Peder.. Jo men du kan jo fjerne det igen.

• #20   18. jan 2011 Man behøver jo ikke engang jailbreake sin android telefon, før den kan følge med en jailbreaket iPhone, det er simpelthen det jeg synes er så humoristisk..

Nævn nye ting du kan på din jailbreaket iPhone, som du ikke kan på en normal, så skal jeg finde noget tilsvarende på en helt normal android telefon.

Installere programmer udenfor market? Tjek - bare smid dem på SD kortet og installer en file-browser..
    Skifte wallpaper? Tjek
    Gemme unødvændige programmer væk fra applications? Tjek
    Skifte lock-screen? Tjek
    Wifi hotspot? Tjek

Jeg kan huske, før 4.0, at jeg jailbreakede min 3G'er for at få MAPPER og MULTITASKING..... men hold kæft hvor var jeg nederen over at finde ud af at min vens billigere HTC Magic kunne det fra starten af...
    Revolutionerende my buttocks.

Men hit me! Så skal vi se hvad det dyrebare iOS 4 kan!

• #21   18. jan 2011 Rene.. tydeligt du ikke aner en skid om Iphone smiley

• #22   18. jan 2011 Mester, jeg har haft en i 6mdr, og jeg har skam jailbreaked, Install0us und alles.. Jeg ved masser, men du kan jo ikke nævne en skid den kan.. come on! smiley

• #23   18. jan 2011 Nå Ja, Hva fanden ved jeg om det.. Har sku ikke garanti på min iphone. .:)

• #24   18. jan 2011 Aner ikke hvor jeg har købt den.. den kom med posten smiley

Kommentér på:
Bedste android telefon?

Annonce