625 visninger
|
Oprettet:
opdate af com. {{forumTopicSubject}}
hey.
jeg skal give min com en update.
min sytem nu.
bundkort. msi ms-7250
cpu. amd athlon 64 x2 6400+
ram. ddr2 ram 2048 mbytes
grafik kort. nividia geforce 8600 gt
har 2 stk i. (sli)
jeg skal bruge den til at spille på syntes ikke det gøre helt som jeg gerne ville have. spiller wow, codmw, l4d 2,
jeg ved ikke om mit bundkort er okey hvis jeg bare kommer nogen flere ram i og et andet grafik kort i. ville ikke køre med sli mere.
håber der er nogen der kan hjælpe.
skriv gerne nogen link,
hilsen michael
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
Det kan ikke svare sig at begynde på at skifte dele ud i den maskine du har :b
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 70 Svar: 167
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Du skal have flere RAM. Derudover, prøv at defragmentere din harddisk...
Det setup du har dig der BURDE kunne spille de spil du nævner, på absolut højeste. Synes bare du mangler RAM.
derudover: Kør Windows 7, det giver virkeligt et spark når man mangler CPU kraft... Windows 7 eller XP, men hvorfor gå tilbage til stenalderen, right?
Vista kan ikke anbefales når der er bedre og billigere alternativer.
Men køb dig 2GB mere RAM, så skal du se løjer.. og så ville jeg, hvis jeg var dig, helt sikkert tjekke om SLi var sat TIL.. For alene er et 8600 ikke meget værd, men hvis du har to så burde det kunne trække lidt.
Kører selv med en overclocket version af et 8600 (8700GT) og jeg har da ikke de store problemer med at trække spil, overhovedet. Min CPU er så også et par klasser over din, men jeg tror simpelthen en RAM upgrade ville kunne gøre bare en smule ved det.
Undskylder min mur af tekst..
Mvh
apr 2007
sli er sat til. men kan ikke køre wow i max.
feb 2007
Der sker en del i WoW, en masse computeren skal holde styr på.
apr 2007
feb 2007
Hent et program der hedder CPU-Z og gå ind under fanen Motherboard eller RAM eller lignende, kan ikke helt huske det, og skriv frekvensen ned dine RAM kører, så skal jeg nok finde nogle gode RAM i forhold til prisen.
Evt. se om du kan bytte dine to 8600 til et 8800GT eller endnu bedre, find et 9800GTX brugt.. det kræver dog en strømforsyning der kan klare det, og det har påkrævede ekstra strømstik..
apr 2007
håber det er det du skal bruge.
feb 2007
DDR2 priser er steget voldsomt, din computer er ved at være forfaldent gammel.. Hvis du har 4000kr så kan jeg love dig for du kan få en hel computer der er langt bedre end din nuværende.
opdate af com.