499 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

iphone ? iphone ?

ja.. nu har jeg jo købt en iphone 4.. mit andet apple produkt ever.. mit første var en ipod smiley

men kan man ikk få temaer til iphone..

og så vil jeg hører om hvad i bruger mest af apps..

hvilke er gode.. og hvad bruges de til..

uhh.. i kommer nok til at hører meget til mig det næste stykke tid smiley ej.. men har i nogle tips eller noget i den stil til iphone 4..

stod jo allerede da jeg åbnede æsken.. og blev nød til at google for at finde ud af det med at putte et simkort i smiley

apple er lige den udfordring jeg elsker...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone ?
  • #1   22. jan 2011 evt nogle hjemmesider hvor man kan hente fede ting til iphone

• #2   22. jan 2011 Med mindre du jailbreaker den (altså hacker den) kan du ikke installere temaer på den. Afhængigt af hvilke type af apps du er til, så vil jeg anbefale at gå på lur i app store og hente en masse apps af dem, der er gratis. Så du kan prøve lidt af hvert af smiley

• #3   22. jan 2011 nu skal jeg lige have på det rene.. når man jailbreaker den.. altså hacker den.. så stopper garantien også ikk ?

jamen tænkte på hvilke apps i på baboom brugte.. ved ikke hvad jeg skal søge på derinde.. det er jo et helt ocean af apps.. hehe.. så der kunne jo være noget der fristede..

• #4   22. jan 2011 Sjove spil: Cut the rope, angry birds, moron test .. Findes som gratis prøve udgaver og med jail break som ja Hmm studie udgaver.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #5   22. jan 2011 Cindy J Garentien "stopper" i gåseøjne da jo det er brud på garantien men det vil aldrig kunne opdages.

app og hvordan man jailbreaker findes der lige omkring 146 andre tråde om herinde :=)

Kommentér på:
iphone ?

Annonce