{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Mikkel M
Mikkel M
Følger: 1 Emner: 37 Svar: 111

Xbox spørgsmål :-) {{forumTopicSubject}}

Hej, nu skal jeg have løbt en xbox 360 slim i den her uge, og tænkte på følgende :
1. Når man skal have et headset i er det normalt mini jack eller er det et specielt headset? smiley
2. Er der usb indgange så man kan bruge evt ekstern hardisk eller usb stik smiley
3. Har hørt dårligt om deres wifi forbindelse, er det en myte eller skal jeg køre med kabel? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xbox spørgsmål :-)
  • #1   23. jan 2011 Der medfølger et headset
    Der er 3 USB porte

• #2   23. jan 2011 Wifi'et i mit fungerer super fint :)... Jeg har dog heller ikke haft min box så langt fra routeren... Men herhjemme kører jeg med kabel, vil ikke risikere dårlig ping i COD ^^

Mht headsettet så er det headset der følger med kun til chat brug.. Der får du ikke spil lyd i.. Der findes dog en masse forskellige typer gamer headsets man kan få der kan bruges til lyd også, men mener ikke nogen af dem kører med jack stik...

• #3   23. jan 2011 wifi er helt fin! dem der klager er som regel dem med en lorte router.. Ellers så trækker man bare et kabel hen over loftet smiley

• Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 37 Svar: 111
    #4   23. jan 2011 Har både kabel og wifi og jeg køre med 25/30 download og 5 upload det svinger lidt med det download fis smiley
    Og routeren står lige bag en væg smiley
    Headsetet skal også bare være til chat da jeg har et par dejlige store højtalere smiley

Kommentér på:
Xbox spørgsmål :-)

Annonce