{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Telefon ?
  • #1   27. jan 2011 iphone 4 med jailbreak er vejen frem shit det fungere, har MAX mange spil, kan spille nintendo DS spil på den, har navigon Gps med gps holder og lader til bilen, og fortryder på intet tidspunkt at jeg valgte den frem for de 2 andre smiley

• #2   27. jan 2011 Desire HD!!

• #3   27. jan 2011 skal siges jeg har haft både android og iphone, og iphone der fungere tingene bare..

• #4   27. jan 2011 Iphone der skal man JB den for at få fuld udnyttelse af den, hvorfra at det bare er der fra start på Andoid..
    + at skrive funktionen på Android er så meget bedre!

• #5   27. jan 2011 ville også tage en desire HD. men nok også fordi jeg er mere til android.

• #6   27. jan 2011 der er vi så rimmeligt uenige.. men ja uden jailbreak så er den ikke sjov.. men tilgengæld er der heller ikke lige så mange ting til en android.. som til en jb iphone smiley

• #8   27. jan 2011 Og altså dt er ikk ulovligt at jailbreake og det er meget nemt..... Klart iphone...

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #10   27. jan 2011 Eller en Nokia N8 ... Den er efter min mening rigtig fed, og den kan det som en telefon skal kunne + en masse ekstra. Desuden er GPS HELT gratis, ingen datatakst eller andet, da man kan hente alle kort på nettet via sin pc.

Den skal ikke jailbreakes, der er efter min mening lidt for mange spil til den, men der er nok ikke så mange spil og applikationer som til Andriod. Men jeg mangler bestemt ingenting.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#12   27. jan 2011 HTC Legend er vist den eneste Android-mobil der ikke er meget plastic-agtig.

• #13   27. jan 2011 Altså nu har jeg stået med HTC Desire HD og den virker ikke plastik agtig smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #14   28. jan 2011 den evige diskusion, hver eneste dag ,
    tænker i aldrig på hvor dyr en IPHONE er iforhold, til andre, det er den bare ikke værd , den er self ikke en ringe mobil, syntes bare ikke man kan retfærdiggøre den merpris, det er grunden tl jeg valgte desire, det hele til det halve
    så siger i at iphone bare virker ??
    det gør en desire og nokia squ da også , hvis man ellers læser forums ,så er det altid iphone der er problemer med ..

men køb dog en iphone,

• #15   28. jan 2011 Samsung Galaxy S!

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#16   28. jan 2011 iPhone sammenligner jeg lidt med dem der ikke kan undvære deres Gucci håndtaske eller lignende.
    Undskyld, men den er bare lidt for feminin til min smag.
    Android er noget bedre, men den har stadig for mange fejl, og den kører desværre ikke perfekt "out of the box".

Jeg er glad for min Nokia, som kører fra dag et, og jeg har ikke haft behov for at hente apps for at få noget til at virke. Jeg har dog hentet nogle, men jeg bruger dem sjældent...

• #17   28. jan 2011 Stil dig selv spørgsmålet hvad skal jeg bruge den til, hvad skal den kunne . og så tage ud fra det.

Jeg vil også mene du mister den danske reklamations ret når du selv begynder at ændre noget på mobilen som at jailbreak den.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#18   28. jan 2011 brian hvilken fejl har androd ??

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#19   28. jan 2011 tom A >> Der er flere software fejl i den.
    Og manglede features. Fx er håndtering af Wifi ikke færdig-implementeret...

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

#21   29. jan 2011 brian ,, det forstå jeg ikke , wifi fungere da fint ,har da heller ikke oplevet nogle fejl..

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#22   29. jan 2011 tom A >> De fleste har en fejl der gør at Wifi ikke selv slukker, det vil sige når du ikke bruger nettet, så står det tændt alligevel og den søger konstant efter nye adgangspunkter, når du ikke er hjemme ved dit eget net. Det resulterer i massivt strømforbrug, som i forvejen ikke er for god på dem jeg har prøvet.
    Det er en af mange fejl, som er i de fleste telefoner med Android.

Jeg har flere kolleger og kammerater der bruger HTC telefoner med Android, og de har da alle indrømmet at der er mange fejl i dem, men de ser ikke nogen alternativer. Fordi de gerne vil have noget de kan pille lidt i (de programmerer selv til dem), og der er Android det helt rigtige. Indtil MeeGo forhåbentlig får fodfæste.

Kommentér på:
Ny Telefon ?

Annonce