{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

FLADSKÆRMS TV. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal til at have nyt TV i den kommende fremtid.

Krav:
32-42"
100HZ
Lav responstid (Grundet PS3-spil)
Og selvfølgelig god billedkvalitet.

Hvad kan I anbefale?

Jeg har kigget lidt på det her fra Samsung:
http://www.wupti.com/Produkter/164031_(Wupti).html?utm_source=pricerunner&utm_medium=partnersite

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FLADSKÆRMS TV.
  • #1   30. jan 2011 (link fjernet)

så blir det ikke meget bedre. dette er en af de bedste skærme på markedet..

• #2   30. jan 2011 Casper L -> Enig. Men skal lige have en fornemmelse af hvad jeg leder efter. Og tit har jeg oplevet, at man får faktisk mere ud af at læse reviews på nettet, end at høre en forklare om et TV i Elgiganten eller Fona smiley

Jeg har fundet endnu et I skal vurdere:
    (link fjernet)

• #3   30. jan 2011 600HZ hold da kæft.... Dog billigt.

• #4   30. jan 2011 Jonas M
    Vent lige nogle år endnu før at du køber 3D.

Og jeg kan kun give Daniel ret

• #5   30. jan 2011 for det første så hold dig væk fra LDC/LED og for det andet hold dig fra samsung.

begge dele er noget prut..

plasma levere det bedste billede på fladskærme idag. og dem der laver de bedste skærme er lige pt Panasonic og LG.
    før var pioneer toppen men de stoppede med og produsere så nu har panasonic overtaget hvor pioneer slap..

• #6   30. jan 2011 Hm. Virker som om jeg har sovet.... Jeg har altid har en forestilling om at enten: Samsung, Sony eller LG stod for de bedste skærme.. Men lyder som om jeg skal ud og kigge i butikkerne.

• #7   30. jan 2011 ja det klart folk for den forstilling om tingene når der står en masse dumme sælgere nede i den lokale fona og praler med deres flotte skærme som er så overskruet i wow effekten at folk tror de er super gode men nej det er wow effekten der skruet op sammen med sælgers uvidenhed. hvis jeg går i fona kan jeg ikke lade være med og stå og skælde ud på de folk der hopper på alle de salgs triks- sys det er synd at folk ikke er klogere..
    men jeg garanter at du ikke vil blive skuffet over den linkede panasonic foroven.. har selv den gamle model af den hjemme og den lever stadig et bedre billede end de helt nye lcd skærme de viser frem i butikkerne..

• #8   30. jan 2011 enig med overstående, måske vente lidt, til de har fået fixet deres 3d 42" og opefter, så de står 100%? kan vel ikke tage så lang tid, eller hva ved jeg..

• #9   30. jan 2011 Panasonic TX-P42G20 = det bedste tv på market ? arh

• #10   30. jan 2011 Jo til prisen er det det bedste tv. der findes bedre ja. men ikke til den pris..

• #11   30. jan 2011 Tjek så vi enige..

• #12   30. jan 2011 Panasonic er de bedste på markedet lige nu. Men de har ikke slået Pioneer's sidste generation af plasma, inden de lukkede produktionen

• #13   30. jan 2011 600 hz? Nej nej nej.. Du kan ikke sammenligne LCH/LED og så plasma! - Men kig på SONY Bravia, det er gode fjernsyn til billige penge!

• #14   30. jan 2011 (link fjernet)

det har jeg lige købt. jeg ville gå efter plasma hvis jeg var dig. det er det bedste. men hold dig fra samsung.

• #15   30. jan 2011 hvorfor skal man holde sig fra samsung ?..

Ville ellers ha bestille det her, her til aften ...

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=589090&cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
    #16   30. jan 2011 Stemmer klart for det Panasonic G20..

Jeg skal selv ud og have tv her om et par måneder. Jeg venter på deres G30 som skulle komme her midt i Marts..

Panasonic Plasma all the way..

Karsten

• #17   30. jan 2011 samsung tv går generalt tit i stykker. plus deres plasma fjernsyn står og brummer ret højt..

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #18   30. jan 2011 samsung er skam fint!! man skal bare op i de bedre klasser fra samsung for det er RIGTIG gode men så ligger de også blandt toppen, deres billige tv er ikke så meget værd dog rigeligt fint til langt de fleste

• #19   30. jan 2011 ja fint til de fleste. hvis man altså gider ha sådan noget der går i stykker. eller står og brummer.

• #20   30. jan 2011 jeg kunne aldrig finde på og købe samsung produkter. de er for billige lavet og holder bare ikke i længden. jeg bryder mig ikke om deres ting eller mærket. som troll siger man skal smide alt for mange penge i det før man får noget ordenlig som bare er nogenlunde til og holde ud og se på.. så hellere tage noget bedre og billigere..

Det tv troll linker til det LG er et super lækkert tv og har selv kigget en del på det og kan endnu ikke helt beslutte mig for om jeg køre LG eller panasonic når der skal opgraderes næste gang..

• #21   30. jan 2011 jeg er ihvertfald glad for mig lg tv. jeg kan klart anbefale det daniel..

• #22   30. jan 2011 har panasonic nu og jeg også super glad for.
    Når jeg står og ser på en lcd/led skærme tænker jeg bare stakkels de folk der køber dem. når man først er vant til og se på en plasma vil man ikke ha andet.. (jeg vil i hvert fald aldrig eje en lcd/led skærm)

• #23   30. jan 2011 jeg har det på samme måde.

• #24   30. jan 2011 Huh? Er der så stor forskel.......

Jeg troede Plasma var et tabu inden for teknologi...... smiley

Men jeg skal da have kigget lidt Plasma! Og tak for hjælpen!

• #25   30. jan 2011 et tabu. nej nej nej plasma har altid været det beste på markedet. lcd burde være stoppet for længe siden. hehe
    Når jeg sidder med min bærbar (ca 4mdr gammel) med hdmi stikket over i min plasma så er der dobbelt så godt billede på den frem for min bærbar. alt står bare meget skarpere. og jeg spiller en del xbox360 og billedet derpå står også langt bedre rigtig skarpt og super flot..

Kommentér på:
FLADSKÆRMS TV.

Annonce