{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.405 visninger | Oprettet:

windows 7 styresystem produktnøgle {{forumTopicSubject}}

Hej, min produktnøgle er blevet væk, til min windows 7 home preium 64bit. Så jeg bliver nød til at købe en ny. Jeg tænkte på om i kendte, nogle hjemmesider hvor jeg kan købe en ny produktnøgle?, vis i gør vil i ikke så være søde og sende mig et link?. For jeg synes det er lidt dumt, at købe skiven som koster 700kr, når jeg jo kun mangler en produktnøgke, så synes det er lidt kavt at købe skiven, bare fordi man skal have fat i en produktnøgle :).

Håber i kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.
  • Fix bathroom sink drainage pipe 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  windows 7 styresystem produktnøgle
  • #1   1. feb 2011 Har du den orginale skive? Er dit windows registreret ved første installation? Så kan man ringe til en windowshotline og få et nyt. De beder om et serienummer på skiven. Det kunne man i hvert fald med både, 95, 98, 2000, XP og Vista ...

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #2   1. feb 2011 Det er jo ikke selve skiven som du betaler for, men koden.

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 40
    #3   1. feb 2011 Hvis du ikke har reinstalleret computeren hvor din windows ligger på, så kan du downloade et program der finder din licenskode på computeren.

• #4   1. feb 2011 på min Ultimate skive står der en masse numre- ligesom på mine tidligere windåse-systemer. Disse har været benyttet til at få en bortlagt serial!

• #5   1. feb 2011 Crack dit windows`?

• #6   2. feb 2011 gider ikke cracke. ayse vil du betale over 700kr for at give mig en nøgle som du ikke engang kender

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #7   2. feb 2011 chris>> tror ikke du skal regne med at nøgelr du får fra fremmede/finder på nettet er hverken lovlige eller købt legalt.

Ved henvendelse til microsoft kan du få din nøgle igen hvis du har bevis på at du har købt den i en butik som forhandler microsoft produkter (eller en webshop)

Microsoft har også en support du kan ringe til hvor du via telefon kan autentisere om din udgave er lovlig (hvilket jeg antager da du har købt den)

MVh. en X microsoft ansat....

Kommentér på:
windows 7 styresystem produktnøgle

Annonce