{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Maria T
Maria T
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 68

mobil fra kina {{forumTopicSubject}}

Heej smiley

Hvis man nu køber en mobil i fx. Kina, kan den for det meste ikk stave dansk... Hvad kan man gøre ved det ?
Jeg tænker på en ny mobil med toutch smiley
Jeg ved at man på iPod kan skrive æøå vha. aoa, så jeg tænker om man kan gøre det samme med en mobil ,,,
???

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mobil fra kina
  • Kiss .
    Kiss . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #1   3. feb 2011 中华人民共和国
    ok!

• #2   3. feb 2011 set den til dansk hvis den ikek har dansk har den nok engelsk

• Maria T
    Maria T Tilmeldt:
    aug 2008

#3   3. feb 2011 jeg spørg om man kan få den opdateret så den kan skrive æøå ?!

• #4   3. feb 2011 Jeg ville mene det ville ligge i den. Men du skal nok ikke håbe på det hvis det er en mobil der ikke er i DK eller vil komme her

• #5   3. feb 2011 Du kan vel download en Dansk software smiley
    - kan huske jeg engang havde anskaffet mig den model som hedder Nokia 8800 Luna, og den var kun på engelsk og havde hverken dansk eller dansk ordbog smiley men jeg hentede en dansk software, lagde den over på telefonen og installerede den, også virkede den på dansk :)!

• Maria T
    Maria T Tilmeldt:
    aug 2008

#6   3. feb 2011 wuhu Jonas R - det var lige sån noget jeg mente ! smiley

• #7   3. feb 2011 Hehe smiley
    - men hvilken model er det du skal have? så vil jeg da lige prøve og undersøge om der er fines software til denne model ? smiley

• Maria T
    Maria T Tilmeldt:
    aug 2008

#8   3. feb 2011 Jonas: pt leder jeg bare lidt .. ved ikk hva jeg skal ha smiley
    Det er bare fordi jeg syntes at mobilerne her hjemme er skide dyre uden ab. hehe ....

• Maria T
    Maria T Tilmeldt:
    aug 2008

#10   3. feb 2011 Kevin K: NÅ ! Ja det var jo ikk lige hvad Jonas R sagde .. smiley
    Men tak !

• #11   6. feb 2011 Kevin ; Passer ikke en skid, jeg har selv haft en Nokia 8800 Luna, som ikke var dansk og den understøttede ikke dansk sprog eller ordbog smiley Og jeg hentede en software, som jeg overførte og installerede som virkede perfekt, så vist ikke alt for meget erfaring du taler af smiley

Kommentér på:
mobil fra kina

Annonce