{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Virus program hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har ingen virusprogram på min computer, og nu vil jeg have et, har tænkt lidt på AVG, men jeg synes ikke det er særlig godt, da det trækker så meget af computeren, vis man går ind i jobliste og ser. Men hvad for nogle vil i anbefale? AVG? Bullguard? ESET? MCAFEE? Panda? Virusfighter? Microsoft Security Essentials? Avast?.
Håber i ved hvad for et der er bedst, og ikke som tager meget kraft fra pcen :)..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virus program hjælp?
  • #1   4. feb 2011 Har Microsoft Security Essentialspå min bærbar og min kæreste´s. Bruger dog Norton på min stationær. Tror sku det er meget det samme. Syntes dog bedst om Microsoft Security Essentials.

• #2   4. feb 2011 Men har ikke en kæft forstand på det. Så ellers google.dk, der må være nogle test.

• #3   4. feb 2011 Security Essentials der er indbygget i Windows er fandensparkme et af de BEDRE antivirus programmer der findes, overraskende nok!

Norton er det værste gang bæ.

AVG eller Avast - Smagssag.. Umiddelart de bedste gratis.

• #4   4. feb 2011 Mhmm, jamen dengang jeg have security essentials så synes jeg det var noget lort, fordi den scannede ikke rigtigt, den fandt aldrig noget virus på min pc, og jeg vidste jeg havde noget....

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #5   4. feb 2011 René V MSSE er ikke bygger ind i windows :P?

Men hvis det skal være gratis så ville jeg tage Microsoft Security essentials eller avast. Hvis det skulle koste penge, så ville jeg stadig tage avast.

• #6   4. feb 2011 Tror jeg tager Avast så.

• #7   4. feb 2011 Hehe, avast anbefaler jeg tager google chrome mhmm, naaah har trykket nej smiley

• #8   4. feb 2011 Men vil i anbefale jeg bruger google chrome istedet for firefox???

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 60
    #9   4. feb 2011 nej du skal ikke bruge google chrome eller firefox det er noget skrammel

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #11   4. feb 2011 Drop Google Chrome.

Brug Avast, og firefox.

Det bedste købe-program til antivirus er Symantec Norton Antivirus, men den trækker mange resourcer, og er efter min mening ikke pengene værd.

Microsoft Security Essentials, den kan bestemt ikke anbefales, det sidste år har 9/10 computere jeg har kureret med virus haft dette program installeret.

Avast fanger rigtig meget, og den generer ikke vildt.
    AVG fanger en del, men har ikke root-kit detection. Og lidt andre mangler.

Bullguard, det virker ikke efter hensigten.
    McAfee, det tager man kun hvis man ikke behøver at bruge sin computer, den sløver helt vildt...

Ovenstående er baseret på personlige erfaringer.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #12   4. feb 2011 NOD32 fra www.eset.com.....virker, kan fås og bruges af både amatør og proff, kan konfigureres til både at hente opdateringer fra wan eller en anden pc på LAN....er gratis når man ved hvordan osv.....super program og kan indstilles til at fange rigtig meget hvis man indstiller det korrekt mht. scanning, malware protection osv....

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #13   4. feb 2011 ét af problemerne med antivirus er at hvis folk ønsker at anvendet det som plug n play, så er der ikke ret mange programmer der er gode....enten fanger de intet og tillader for meget eller også låser de alt og suger en helvedes masse systemresurser ved at fortælle dig om alt det du ikke må....

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #14   4. feb 2011 Anders T >> Og derfor er der lavet tests, og mange af dem konkluderer at Avast er det bedste gratis kompromis. Dette er også min personlige erfaring.

Men selvfølgelig alle tests kan styres af dem der tolker dem.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #15   4. feb 2011 Det bedste antivirus program må siges at være den sunde fornuft - af logiske grunde når man får en mail fra en hot kælling man kender og der står "wanna see naked pictures of me go here www.pleasestealallmypasswords.com" Så er det måske ikke helt clean. Ej heller når du browser efter dyresex når du wanker i weekenden... just sayin'

• #16   4. feb 2011 avast og MSE...

de 2 bedste...

Kommentér på:
Virus program hjælp?

Annonce