{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kode på mapper
  • #1   11. feb 2011 Gå dog ud og leg på motor vejen..
    Nu er vi alle jo ikke lige så stor en computer nørd som dig smiley


  • #2   11. feb 2011 Ej der vil jeg give dolle ret..

  • #3   11. feb 2011 Og fordi der står han er brøndby fan, så er i for fine til at hjælpe manden til det han spørger om ? Tag jer sammen drenge..........

  • #4   11. feb 2011 Der er vidst en der har fået det forkerte ben ud a sengen, eller bare blevet afvist af kæresten i sengen, Haah din svans...., Dolle? Tag dig dog sammen, du opfører dig jo en på 14? Er det ikke temmelig lige meget med hvilket hold han holder med? Det jo total irrelevant, han spørg om noget og du har jo tydeligvis ikke svaret på det, så hop dog i seng knægt,, Btw, Har du ikke en skole du skal passe?



    Meeen Kaare R, Brug programmet folder-lock smiley (Eller også hedder det F-Lock) Du kan jo lige google det smiley


  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #5   11. feb 2011 DOLLE: jeg knækker nakken på dig din svans

  • #6   11. feb 2011 DOLLE !

    Det er nu meget fint give et firma fri når man går på HHX på tredje år smiley


  • #7   11. feb 2011 hvor er det fantastisk i kan hjælpe her i forumet...

    tråden starter med en der vil have hjælp til pc så går det over i latterligt fodbold snak og så hvem der kan lyde mest farlig..

    det godt folk kan hjælpe hinanden her i dejlige danmark..


    ja jeg kan desværre ikk hjælpe sku bare ud med det...


  • the n
    the n Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 49
    #8   11. feb 2011 fordi du er den person i verden der mest fortjener at komme grundigt ned med nakken, og tro mig jeg ved hvad jeg taler om.

Kommentér på:
Kode på mapper

Annonce