{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

SE X10 Mini Pro - Din vurdering? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg vil godt høre din vurdering af ovennævnte mobil apperat smiley Gider ikke høre om at naboens kammerats mors svoger "vist nok var rigtig glad for hans" smiley
Har du selv lige købt en, haft en hele tiden eller sælger du dem til dagligt - VED du noget om mobilen på daglig basis, så vil jeg meget gerne høre hva du syns om den.

Væsentligste ting er vel:
Batteri levetid
Grafik/skærm
Touch (fungere det optimalt?)
Er den kvik eller reagere den som en gammel spade?

Har lige bestilt en uden at tænke mig om så nu vil jeg godt vide om jeg har dummet mig smiley haha ..

Underlige indfald fra pjatrøve overses gelinde (;'

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SE X10 Mini Pro - Din vurdering?
  • #1   11. feb 2011 Min virker godt. Det er en god mobil

• #3   11. feb 2011 Den funker ok, men det er en pigetelefon...

• #4   11. feb 2011 Min holder ikke strøm, skal oplade den hver dag lige meget om jeg bruger den eller ej, desuden kommer en ting op og siger tvinger program til at lukke 15 gange om dagen så slukker tlf af sig selv og det synes jeg bare ikke fungere, det er nummer 2 tlf af den her slags jeg har og begge to har været dårlige smiley ville holde mig væk fra den !!

• #5   11. feb 2011 maiken e fortæller det meste, mht grafikken så tror jeg osse du bliver skuffet, da skærmen simpelthen er alt for lille til at fungere ordentligt i en smartphone...

• Hein J
    Hein J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
    #6   11. feb 2011 Hvis der er problemer, er det fordi der er stoppet formange eller forkerte ting i den.

Jeg har ikke andre problemer end min end at jeg ikke er særlig vild med android 2,1 tastaturlåsen.

Ellers virker den perfekt uden at sætte sig fast eller andet. Min holder strøm omkring 3 døgn. Mere kan man vel heller ikke forlange af en smartphone?

• #7   11. feb 2011 Jeg har ingen ting hentet eller noget til min tlf den er som da jeg købte den har ingen billeder eller musik på eller noget !!

• #8   11. feb 2011 That's it, keep 'em coming smiley
    Har bestilt, så det for sent at sige fra men det er rart og vide hva jeg ska holde øje med smiley

Hvad har i hver især gjort mht. at lade den op første gang ? Folk / butikkerne siger jo alt muligt ligefra at man bare kan starte den op hvis der er lidt strøm på, til at den ska være slukket og lade op i mindst 12timer!
    Jeg har altid ramt fejl så mine mobiler IKKE kan holde strøm særlig længe.. Hvad har i gjort og har det hjulpet?

• #10   11. feb 2011 Holder ikke støm mere end dag især ikke hvis du har wifi og datatrafik slået til hele tiden,
    Der er enkle funktioner jeg mangler i de forskellige programmer, men det kan være mig selv der ikke har læst godt nok op på den (HVORDAN man feks videresender et nummer i telefonbogen???)
    men en lille smart telefon som jeg selv er meget glad for... og det er jo fedt man kan gå på marked og hente programmer så kan man jo selv sætte sit præg på den smiley

• Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 196
    #12   11. feb 2011 jeg er ok glad for min, hvis den bliver brugt en del, skal den lades hver aften. men ja..
    så er den "frosset" et par gange, og så kan den til tider være rigtig langsom. og ja, grafikken bliver man skuffet over når skærmen er så lille som den er. men overall en finfin mobil.

• #13   11. feb 2011 Michael - Den app. du nævner, er det den "Taskiller" ? For sån en har jeg os på min HTC, men der ska jeg selv trykke på den engang imellem for at den laver noget gavn.. Virker den som lovet på din så? smiley

Og igen folkens, tak for info - har da allerede en masse nyttig info smiley

Kommentér på:
SE X10 Mini Pro - Din vurdering?

Annonce