706 visninger
|
Oprettet:
SE X10 Mini Pro - Din vurdering? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg vil godt høre din vurdering af ovennævnte mobil apperat Gider ikke høre om at naboens kammerats mors svoger "vist nok var rigtig glad for hans"
Har du selv lige købt en, haft en hele tiden eller sælger du dem til dagligt - VED du noget om mobilen på daglig basis, så vil jeg meget gerne høre hva du syns om den.
Væsentligste ting er vel:
Batteri levetid
Grafik/skærm
Touch (fungere det optimalt?)
Er den kvik eller reagere den som en gammel spade?
Har lige bestilt en uden at tænke mig om så nu vil jeg godt vide om jeg har dummet mig haha ..
Underlige indfald fra pjatrøve overses gelinde (;'
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 21
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 228
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 54
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 113 Svar: 382
jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 210
Jeg har ikke andre problemer end min end at jeg ikke er særlig vild med android 2,1 tastaturlåsen.
Ellers virker den perfekt uden at sætte sig fast eller andet. Min holder strøm omkring 3 døgn. Mere kan man vel heller ikke forlange af en smartphone?
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 54
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
Har bestilt, så det for sent at sige fra men det er rart og vide hva jeg ska holde øje med
Hvad har i hver især gjort mht. at lade den op første gang ? Folk / butikkerne siger jo alt muligt ligefra at man bare kan starte den op hvis der er lidt strøm på, til at den ska være slukket og lade op i mindst 12timer!
Jeg har altid ramt fejl så mine mobiler IKKE kan holde strøm særlig længe.. Hvad har i gjort og har det hjulpet?
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 12
Der er enkle funktioner jeg mangler i de forskellige programmer, men det kan være mig selv der ikke har læst godt nok op på den (HVORDAN man feks videresender et nummer i telefonbogen???)
men en lille smart telefon som jeg selv er meget glad for... og det er jo fedt man kan gå på marked og hente programmer så kan man jo selv sætte sit præg på den
apr 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 196
så er den "frosset" et par gange, og så kan den til tider være rigtig langsom. og ja, grafikken bliver man skuffet over når skærmen er så lille som den er. men overall en finfin mobil.
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.416
Og igen folkens, tak for info - har da allerede en masse nyttig info
SE X10 Mini Pro - Din vurdering?