{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.956 visninger | Oprettet:

Kimmie P
Kimmie P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Sync af iTunes musik til iPhone probs {{forumTopicSubject}}

Hej med jer - håber nogen kan hjælpe mig smiley

Jeg har fået ny computer hvor jeg har installeret iTunes.. Nu vil jeg så gerne sync min musik på computeren over på min iPhone, men... Når jeg sætter hak i SYNKRONISER MUSIK og så på ANVEND da kommer den med en boks hvor der står "Vil du fjerne 62 programmer fra iPhone. Det sletter disse og deres data fra iPhone" jeg kan så vælge FJERN eller ANNULLER. Men hvorfor?? jeg har jo kun bedt om at synkronisere min musik??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sync af iTunes musik til iPhone probs
  • Mathias  .
    Mathias . Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 74
    #1   15. feb 2011 Når du synkronisere, vil du have det samme på din iphone som i itunes, derfor vil den ha du skal fjerne de andre numre før du kan synkr. smiley

• Kimmie P
    Kimmie P Tilmeldt:
    feb 2011

#2   15. feb 2011 Ja men altaå.. når jeg nu kan til- og fravælge hvad jeg ønsker der skal synkroniseres og jeg så kun vælger Musik, hvorfor vil den så slette min programmer/apps på iPhonen??

• Mathias  .
    Mathias . Tilmeldt:
    sep 2008

#3   15. feb 2011 Det burde kun være dit musik på iphone'n

• Kimmie P
    Kimmie P Tilmeldt:
    feb 2011

#4   15. feb 2011 jamen jamen.. smiley den skriver jo "Vil du fjerne 62 programmer fra iPhone. Det sletter disse og deres data fra iPhone" som svare til antallet af apps jeg har.. Det kommer som en popup så snart jeg har sat hak i Synkroniser Musik og trykker Anvend..

Kan man virklig ikke synkronisere musik uden at slette alle app´s på sin fon?? det gir da ingen mening vel?

• Mathias  .
    Mathias . Tilmeldt:
    sep 2008

#5   15. feb 2011 hmm, mener jeg da man godt kan.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #7   15. feb 2011 Du skal på computerens iTunes tilknytte din iTunes konto. Når du så derefter sætter telefonen til, får du en meddelelse om, at der er musik og programmer tilknyttet den samme konto på telefonen, som ikke ligger på computeren. Så kan du derefter vælge at overføre fra telefon til computer.

Kommentér på:
Sync af iTunes musik til iPhone probs

Annonce