{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Windows 7 {{forumTopicSubject}}

Har lige opgraderet min netbook X110 fra XP til Win 7..

For satan det kører godt.. Kan KUN anbefales..
Og selvom den kun kører på grænsen af hva de siger den ska ku så er der ingen problemer med hverken opstart eller med at kører programmer..
Det kører MEGET hurtigere end XP..
Så jer der ikk har det SKIFT med det samme.. I bliver sku glade for det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 7
  • #1   21. feb 2011 Hmm, om den kører hurtigere eller ej, er lidt forskelligt.
    Jeg vil fraråde folk at skifte til windows 7 hvis man 'kun' har 2gb ram, eller en lille single core CPU.. Den kan sagtens køre, men hvis man går efter hastighed, så ville XP nok være hurtigere i den sammenhæng.
    Jeg kører Windows 7 på min bærbar, med 2gb ram, 1 core 1,9ghz CPU, og jeg må indrømme det KUNNE gå hurtigere.
    Men min stationær, (4 core 2,6ghz, 4gb ram, 1gb graphic, etc....) der kører Windows 7 skønt smiley

    Man skal dog også være opmærksom på, at hvis man har gammelt keyboard/mus, eller andet gammelt hardware, så kan det gå galt med driverene i windows 7 smiley det er dog sjældent.
    Og, nogle spil og programmer vil ikke virke ordenligt på windows 7.
    De fleste programmører er dog gået over til at lave tingene for windows 7 efterhånden smiley


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #2   21. feb 2011 1gb er sgu mere end rigeligt til win7. Det kræver ca. det samme som at køre xp og dermed langt mindre end vista. - aero effekter gør nok forskellen.

    Har set en gut der kørte win7 på en Intel p3 med 512mb ram.
    Men ja, har også kørt win7 siden de første rc's. smiley - Så det piner mig at skulle køre med xp på min arbejdsmaskine.


  • #3   21. feb 2011 Som jeg sagde, den kan godt køre, men det vil ikke køre optimalt. De anbefaler også 2gb ram.

  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #4   21. feb 2011 fjerner man mange af de resursekrævende features, så kan du få en win7 op og køre ligesom winxp med samme mængde ram....slå ting som visuelle temaer, aero mv. fra, så snurrer det...

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #5   21. feb 2011 Nitasha V De anbefaler 1 :=) - og 2 hvis man kører 64bit.

  • #6   21. feb 2011 Præcist..
    1 gb til x86(32 bit) og 2 gb til x64(64 bit)..

    Jeg har 1 gb og det kører fantastisk smiley


  • #7   21. feb 2011 Øhh, hvorfor 64 bit til 2 b ram, giver da ingen mening.

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #8   21. feb 2011 Fordi 64bit er 32bit mere end, ja.. 32bit og derfor kræver det dobbelt så meget plads :=)(((((((

    Men... Nej det giver anyways ingen mening at køre 64 bit os hvis man kun har 2gb ram smiley


Kommentér på:
Windows 7

Annonce