{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

H
H
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 23 Svar: 103

Problemer med Windows installation... {{forumTopicSubject}}

hej baboom..

Jeg ville høre om nogen kender til det problem her, jeg har lige samlet ny computer og når jeg så skal til at indstaller nyt windows på min harddisk.. men når den så boot fra cden er den møg langsom om at komme igen og kommer ikke videre fra "kopier windowsfiler 0%" ??? hvad dælan kan det være.. har prøvet med to cdrom dreve og 2 harddiske for at se om det var det der var galt med men gør det samme.. også prøvet med kun en ramblok i for at se om det var dem ??

skal siges computeren er samlet hel for bunden så hvis nogen kender til det problem må de meget gerne lige fortælle hvad det kan være..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Windows installation...
  • #1   27. feb 2011 Har du prøvet at tjekke din harddisk for 'bad sectors'? Og har du tidligere haft brugt den harddisk?
    Eller hvilken windows bruger du, og er der ridser på CD'en?
    Lyder ikke som om der er noget galt med selve computeren, kun muligvis enten harddisken eller windows'en.....

• #2   27. feb 2011 Hvad er det så den er gal med smiley har haft hhd i min gamle computer hvordan ser jeg det.. Har prøvet med to cd'er også hmm

• #3   27. feb 2011 Det er win 7

• #4   27. feb 2011 Hulken - jeg havde PRÆCIS det samme problem, jeg brændte 3-4 Windows cér 2 vista 2 w7 smiley begge w7 virkede ikke de kom ingen vegne stod bare kun på 0, men begge vista virkede, det kørte bare der ud af smiley og bruger vista 32 bit nu,

det er helt sikkert din brændte cd der er noget galt med, HVIS det er brændt : )

• #5   27. feb 2011 Hmm kan godt være det er det men når man lige en masse knaster på en ond gamer pc skal den sku køre 64bit smiley godt være skiverne er ristet eller noget andet galt smiley

• #6   27. feb 2011 Min er en i7 960, 2x3gb ddr3 1600hz, Dfi ut x58 t3ehb bundkort,

• christopher n
    christopher n Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 128
    #7   27. feb 2011 jeg vil også prøve at finde en enten original cd eller en der er blevet brugt fornylig som burde virke ..

Kommentér på:
Problemer med Windows installation...

Annonce