414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bærbar, problemer med lydind og udgang Bærbar, problemer med lydind og udgang

Hey jeg har overtaget min brors hp bærbar (ved sgu ikke lige hvad den hedder) og den er et par år gammel. Jeg har lagt mærke til at der kommer meget støj fra lydudgangen når jeg har hovedtelefoner på eller når jeg har sat pc'en til mine (eksterne) højtalere. Det sjove er at det kun er når bærbaren lader!

Jeg har også et problem med lydindgangen. Når jeg optager noget (f. eks i audacity) kan den slet ikke styre det og volumen går op og ned og det lyder elendigt det jeg optager.
'
Nogen der kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar, problemer med lydind og udgang
  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 748
    #1   8. mar 2011 Det lyder som en meget dårlig stelforbindelse til de stik der sider til audio-in/-out.

Det er der som regel ikke rigtig noget du kan gøre ved, medmindre du ved en del om hardwaren i din computer, og vil lave en bedre forbindelse. Men dette kan ikke tilrådes.

Grunden til at jeg tror dette er at du nævner at det kun forekommer når din strømforsyning er sat til.

Du kan også prøve med en anden strømforsyning, der passer til din computer. Gerne en hvor der også er jord i (tre ben).

• #2   8. mar 2011 Okay, jeg må lige se på det med strømforsyningen, men jeg tror egentlig ikke der er stik med jord på mit værelse desværre.

Problemet med lydindgangen forsvinder ikke hvis man tager stræmforsyningen fra, det er kun støjen.

Men tak for det!

• #3   8. mar 2011 hvis du ikke har jord, så bind et stykke ledning til en radiator og til jord stikket smiley

pas self på ikke at stikke ledning andre steder hen hehe

• #4   8. mar 2011 Hehe det må jeg nok lige spørge papa om inden jeg dør af stød smiley

• #5   8. mar 2011 det sku ikke så svært smiley evt. forbind den til radiatoren og et stykke metal på computeren

• #6   8. mar 2011 Ahh på den måde, men det er da lidt surt da det jo er en bærbar, den er jo ikke særlig bærbar hvis jeg skal slæbe radiatore med til skole smiley

• #7   8. mar 2011 Men nu er det heller ikke det store problem med støjen. Det der irriterer Mig mest er at man ikke kan optage noget. Findes der en adapter eller så jeg kan bruge usb stikket som minijack ind/udgang?

• #8   8. mar 2011 ja søg efter ekstern lydkort, på feks. edbpriser.dk smiley

• #9   8. mar 2011 Genialt!

Kommentér på:
Bærbar, problemer med lydind og udgang

Annonce