VIASATBOKS PÅ BILLIGSTE MANÈR! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Min forældre har Viasat. Sammen med mine mindre søskende har de i alt tre Viasat bokse sat til parabolen. Der skal sættes endnu en boks til nu og eftersom der sidder et "4 LNB hoveder (Quattro LNB)" udtag på parabolen, kan der sagtens sættes atter en boks til.
De tre bokse der er sat til er Samsung DSB-B560N.
Med fragt fra parabolshoppen.dk koster sådan en ekstra altså 1308 kr.
Mit spørgsmål er så, hvad er en billigere løsning, end at købe lige præcis denne boks?
Er der andre bokse der kan det samme og læse alle de nuværende kanaler, som mine forældre på nuværende tidspunkt modtager?
Mine forældre vil stadigvæk have Viasat og er kun interesseret i at få installeret en ekstra boks, men hvad er den billigste løsning?
På forhånd mange tak!
; )
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.019
jan 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
Altså Samsung DSB-B560N.
apr 2007
apr 2007
Ligner den
jan 2009
Tak for din henvendelse.
Jeg mener bare ikke man kan sætte et andet kort i sådan en boks, end det kort der medfulgte da man fik boksen.
Jeg skal lige have ringet til Viasat og spurgt i morgen.
; )
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 46 Svar: 1.657
jan 2009
Hvis det er sandt, så tusind tak for hjælpen Mads C!
Vi har prøvet utallige gange at sætte mine forældres kort i min lillebrors, men den acceptere ikke kortet. Men du siger vi bare skal have Viasat til at registrere kortet til den boks det skal sættes i?
feb 2007
burde egentlig også komme op på skærmen når man tænder boksen med et andet kort i..
jan 2009
Dvs. man bør kunne gøre det hjemme fra stuen af, uden at skulle have Viasat i røret?
feb 2007
Man ringer ind på sådan en Computerstemme, som så guider en igennem det..
VIASATBOKS PÅ BILLIGSTE MANÈR!