1.107 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

SK
SK
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.021

Problemer med Harman Kardon anlæg Problemer med Harman Kardon anlæg

Jeg har et Harman Kardon anlæg Cinemagic mener jeg det hedder... 5,1 med dvd osv...

Problemet er at da jeg tændte det her i dag, spiller alle højtalerne, men min sub står bare og lyser orange (standby) Der sker bare intet med den... Har nu prøvet og slukke alt og tænde igen, uden held... Ved det virkede fint igår, og har ikke rørt nogle ledninger.. Har også prøvet og skifte mellem stereo og surround sound, men stadig intet...

Nogle ideer om hvad der kan være sket?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med Harman Kardon anlæg
  • #1   11. mar 2011 Har osse prøvet og skifte mellem bærbar og FM radio, om det kunne være der fejlen lå, men stadig intet liv i subben... Lyser stadig som standby...

• #2   11. mar 2011 det er som om den ikk får signal.. prøv at pil lidt ved stikket til subben bag på forstærker og sub og evt se om du har fået fjernet indstillingen på forstærkeren så den er sat til du ikk har sub. det er lige det jeg kan komme i tanke om

• #3   11. mar 2011 Stikket fejler intet, men ja mistænker osse der er noget om det er slået fra, hvordan det er sket er mig en gåde... Men må kigge manualen igennem..

Kommentér på:
Problemer med Harman Kardon anlæg

Annonce