{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandkøling af pc?
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   13. mar 2011 pumpe, reservoir, slanger, væske, fittings og kølehoveder.

• #2   13. mar 2011 Tag et kig her, der er komplette kits, jeg har brugt flere af dem og de fungerer bare godt smiley

(link fjernet)

• #3   13. mar 2011 okay tak men hva så med ram og alt det der da min gamle stationære pc er brændt sammen pt bruger jeg min mors langsomme lort men hva kan jeg bruge af ram og inmad og altså det man nu skal bruge til det har skærm og tastatur

• #4   13. mar 2011 Nåh du vil samle en ny computer? Tror du det er smart at ville samle selv, når du ikke engang ved hvad der skal til ? smiley

• #5   13. mar 2011 Ring til Zepto, han hjælper med det hele:) Og skaffer typisk også delene billigere end det selv er til at gøre.

24222607

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#6   13. mar 2011 Please, for alt i verden, så lad være med at handel med Zepto. Find en pc på Komplett.dk eller shg.dk find et lukket vandkølingssystem så er du fri for at skulle holde det ved lige.

Et eksempel på et lukket system: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628604

• #7   13. mar 2011 Zepto er opstartet igen med nye ejere.. Jeg har selv købt min computer der, og fik den meget billigere end jeg selv kunne samle den til på edbpriser Osv. Og så var service fantastisk, der blev taget godt tid til mig..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#8   13. mar 2011 Bevis på at de er startet op?
    For det første er de selv startet op i Ghana, de har i følge dem selv intet salg i Danmark længere, og da det "gamle" firma stadig er til stede så udelukker det lidt at deres navn bliver brugt til noget andet.
    For det andet, hvem i hele verden ville være dumme nok til at bruge Zepto som firmanavn igen? Et firma der har røvrendt så mange så det halve kunne være løgn?

Har meget svært ved at tro på den historie, men modbevis mig endelig.

• #9   13. mar 2011 Jamen jeg ville gerne have en vandkølet pc, jeg får min fætter til og hjælpe mig med og bygge den op da han har uddannelsen som it haløj ting ting ved ik hva det hedder men ved bare han selv har bygget sine 2 vandkølet pcer op men skal bare finde det jeg skal bruge altså alt det man bruge inmad såsom bundkort, lyd kort, grafik kort, ram, harddisk osv. osv. osv. så ville han hjælpe mig med resten bare jeg fandt tingene men ved bare ik lige hva jeg ska bruge af ting

• #10   14. mar 2011 hæld en flaske vand ud over kabinettet så har du din vand køling

• #11   14. mar 2011 Det må han da kunne hjælpe dig med .. Stik ham nogle penge og sig "byg mig en vandkølet computer" så kunne det jo være han vil gøre det smiley

• #12   14. mar 2011 jamen de ting han har i sin pc er nogen han har fået i gave af sine forældre.

• #13   14. mar 2011 Assviolater:

(link fjernet)

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=33313160

Du kunne jo selv prøve at søge lidt..

• #14   14. mar 2011 det du lige har sendt hva ska jeg bruge det til
    ????

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#15   14. mar 2011 Søgte og fandt det samme som dig. Kunne tilgengæld være fedt med en hjemmeside/pressemedelse eller lign :=) For de 2 links får dem ikke for mig at se, til at ligne at det skulle være blevet bedre.

• #16   14. mar 2011 Assviolater: Nej, det er rigtigt nok.. Men det har du mit ord på. Jeg er i hvert tilfælde meget tilfreds..

Som du kan se er det også en ny indehaver..

• #17   14. mar 2011 Hold nu jeres interne diskussioner et andet sted end forummet her..

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 159
    #18   14. mar 2011 Hold dog op, det er lige til at sætte vandkøling i maskinen. bare sæt det i kabinettet, klip slanger i den længde de skal være og så tag dine pc komponenter ud og tænd vandkølingen for at se om det er tæt. sæt komponenterne i igen og wupti så er det gjort.
    så hvis du bare har lidt forstand på hvordan en skruetrækker skal bruges, så gå igang!

Køb det på coolerkit, de har super service!

Kommentér på:
Vandkøling af pc?

Annonce