616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvorfor så mange Android devices? Hvorfor så mange Android devices?

sad og tænkte på hvorfor der egentlig bliver lavet SÅ mange devices med android i?
sad og så so ein ding og han lagde en video op hvor alle android devices nogensinde blev vist på et bånd.
(link fjernet)
153 styks.
der er mange fede android devices, men også rigtig mange som man slet ikke forstår hvorfor kom på markedet.
nu ved alle at jeg er apple tilhænger eller fanboy vil nogle kalde mig. men til sammenligning har Apple lavet 6 styks med iOS på. 2g, 3g, 3gs, 4, iPad og iPad2
er rimelig overskueligt og man ved at den med højest nummer er den nyeste og hurtigste.
det er umiligt at finde rundt i 153 forskellige telefoner og tablets. jeg ku godt tænke mig at prøve en android mobil RIGTIGT, men med den jungle der er så er det umiligt for mig at finde ud af hvad for en der er bedst til mit behov.

og android fanboys. lad nu vær med at ødelægge tråden. prøv at holde det i pæn tone ligesom jeg gør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor så mange Android devices?
  • #1   22. mar 2011 Android er et OS, alle enhederne er fra forskellige producenter, som udnytter opensource muligheden smiley Som også er det bedste mobile OS efter min mening smiley da jeg har ejet begge dele.

• #2   22. mar 2011 Kan se jeg skulle have læst det igennem inden post, håber du får mening ud af indlægget smiley

• #3   22. mar 2011 lad os lige slå fast, at Android bare er et styresystem, som windows eller iOS..
    så du kan ikek sammenligne det, på den måde der. . smiley

• #4   22. mar 2011 Nu vil jeg alligevel forsøge at hjælpe dig selvom du er apple fanboy:)

Ja der er lavet rigtig mange dårlige android telefoner, men hvor fair er det at sammenligne en Sony Ericsson X8 til 1199 med en iphone til 5500?

Nu står producenterne i kø for at sælge deres nyeste telefoner og mobilsiden.dk giver et fint overblik over hvad der sker.

Topmodellerne her i foråret som du kan vælge efter min mening

Lg Optimus X2 - 4200 ca.
    Sony Ericsson Xåeria Arc - Udkommer snart
    Samsung Galaxy S 2 - Kommer til maj
    Google Nexus S : test http://www.mobilsiden.dk/web-tv/google-nexus-s-se-testen-den-fede-android-mobil,lid.14867/

HTC er kommet med lidt forskelligt også og selvom jeg har været glad for HTC, bliver min næste mobil højst sandsynligt en Galaxy S 2, når den kommer.

• #5   22. mar 2011 http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=187871

Her kan du læse om en der skiftede sin iphone4 ud med en X2

• #7   22. mar 2011 har kigget på optimus x2
    ser ud til at være en lækker telefon.

så bliver nok sådan en jeg kaster mig ud i at prøve som iPhone killer..

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
    #9   22. mar 2011 Android er jo et open source styre system hvilket betyder alle gratis kan bruge det og til passe det til lige netop deres telefoner.
    Der er mange telefonen fra både HTC, Samsung, Sony ericsson osv med android da de kan tilpasse det gratis til deres telefon (:

iOS koster penge for andre at bruge end Apple (og hvis Apple overhovedet vil lade andre bruge det) så derfor ser vi det kun på Apples iDevices.

Så ja, det er lidt som at sige, som det blir nævnt, hvorfor er der så mange PC'er med Windows, Både Medion, HP, Dell osv. bruger Windows, og ser kun Mac maskiner med OSX.
    Lidt det samme, men ikke helt ved det godt :b

• #10   22. mar 2011 Kenneth R

ja kan godt se det.. der bliver også lavet computere med feks vista på som slet ikke kunne køre det optimalt.
    og her mener jeg de mange android telefoner som måske giver android et dårligt ry. feks wildfire (som ikke engang er en af de værste)

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
    #11   22. mar 2011 Lige præcis.
    Kender rigtig mange der ikke vil have en Android igen fordi de har haft en dårlig oplevelse med en af de MANGE rigtige dårlige telefonen der er blevet smidt på markedet udelukkende for at tjene penge, ved at lave en billig telefon, som netop wildfire, magic og hvad de små bund modeller ellers hedder.

Kommer selv fra en HTC Hero, som jeg måtte overclocke til 700 MHz fra de oprindelige 528 da det simpelhen bare gik for langsomt..
    Skiftede til iPhone 4 og har aldrig været gladere for en telefon end jeg er for den her smiley
    Og ja er nok også det folk kalder en "Apple fanboy" men har sq ikke noget i mod det, for mit det virker bare! Den kan ikke rigtig noget alle de fine Android telefonener ikke kan, men det den gør, gør den altså bare godt!
    Og får ikke diverse "force close" beskeder som jeg ofte ser på Android telefonener :b
    Men nu kom jeg vist til at lede snakken hen i mod det punkt vi ikke skal hen til i den her tråd, så stopper bare her ;b

Kommentér på:
Hvorfor så mange Android devices?

Annonce