{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Diba Mobilbank til iPhone {{forumTopicSubject}}

Ja jeg fik en sms fra Diba om at ny var mobilbank kommet til iPhone. skynder mig at oprette pinkode på min netbank og hente app i appstore.
MEN... da jeg logger ind bliver jeg spurgt om mit cpr nummer og pinkode. derefter er jeg så inde på min konto.
vi skriver idag 25.marts 2011. sidder med åben mund.
INGEN SIKKERHED smiley
ringer med det samme til support, og efter at have ventet lidt kommer en medarbejder. fortæller ham min urolighed omkring at det er så nemt at logge ind, og hvor er sikkerheden?
hvorefter han begynder at grine længe.
sidder helt paf. tænker (tager han gas på mig)
han siger så at man skal bruge nemID hver gang man skal LAVE noget i mobilbanken. øhh ok tænker jeg så.
enhver der har en iPhone kan så logge ind hvis de kan gætte min 4 cifret pinkode.
nå ja.. men det var der taget højde for sagde han.
hvis man taster pinkoden forkert 3 gange. så låser den mobilbanken. hvorefter han griner lidt igen.

efter at have lagt på sidder jeg lidt med en tom følelse tilbage i kroppen over Diba mobilbank.
et CPR nummer er altså ikke det sikreste. og hvis en eller anden klaphat ku tænke sig at lave sjov, så kan han installere diba mobilbank på sin iPhone og skrive mit CPR nummer ind. og koden forkert 3 gange.
derefter er min mobilbank spæret.

vågn op diba.. er sku en OMMER......!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diba Mobilbank til iPhone
Kommentér på:
Diba Mobilbank til iPhone

Annonce