{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Helle O
Helle O
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 69

Hvilken computer kan I anbefale?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet så træt af min nuværende computer, at jeg vil købe en ny.
Det skal være en bærbar computer, der har masser af plads - fx til mange store programmer. Jeg kunne godt tænke mig, at der er bluetooth i (dog ikke noget krav). Rent fysisk må den ikke være alt for enorm, da jeg skal have den med frem og tilbage i tog+bus hver dag.
Jeg har 10.000 kr at gøre godt med.
Hvilken computer kan I anbefale mig at købe? Er der mærker, jeg absolut skal holde mig fra?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken computer kan I anbefale??
  • #1   9. sep 2007 Den I aldi er fin, for den har god batteritid.

Du kunne lege lidt med tanken om en Mac, som er utrolig god og lille.

Acer er ikke at anbefale, men det er HP til gengæld.

• #3   9. sep 2007 gogo-go M Nu har jeg selv en acer og har haft hp.. Syntes begge er lige værdige.. Hva sku der da være gald med acer..?

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#4   9. sep 2007 gogo - jeg har hørt for meget dårligt om computere fra aldi til, at jeg vil begynde at købe sådan noget.
    er en mac ikke rimelig fancy - sådan en maskine, hvor man helst gerne skal have forstand på computere for at opnå optimal udnyttelse af den?
    den jeg har nu er en hp, og den har jeg været glad nok for, så jeg vil ikke være bange for at købe en hp igen.

suppehue - hvordan bygger jeg den selv? er mega dårlig til sådan noget her..

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#5   9. sep 2007 når jeg skal vælge en hastighed, når jeg skal indtaste søgekriterier, hvad skal jeg så vælge af følgende:
    0 - 1.9 Ghz
    2 - 2.9 Ghz
    3 Ghz og højere

• #6   9. sep 2007 Altså det er meget afhængig af hvad du skal bruge den til.. Men 3 Ghz og højere ville være at foretrække!!

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#7   9. sep 2007 ja, jeg lagde godt mærke til det med momsen, men man kan vælge mellem at få priser vist med eller uden moms..
    er godt nok lidt lost, når jeg sidder og kigger på de sider - har jo ingen anelse om, hvad tingene betyder, og hvor meget af det ene og det andet en computer skal have...

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#8   9. sep 2007 jamen, jeg skal bruge den på min uddannelse (jeg læser til bygningsingeniør). og der skal jeg have flere rimelig store programmer ind på min computer, som ejg kommer til at bruge rigtig meget. og så hjælper det jo ikke at have en computer, der måske har plads til programmerne, men næsten ikke kan trække dem.
    plus jeg godt vil kunne spille lidt på dem, selvom der er de andre programmer på den

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#9   9. sep 2007 hvad vil være at foretrække af ram og hd-kapacitet..
    som sagt, så har jeg ingen anelse om, hvad tallene dækker over..

• #11   9. sep 2007 (link fjernet)

Jeg ville nok vælge noget i stil af dfen her..

• #12   9. sep 2007 Ja også måske 2 gb ram istedet som suppehue skriver men så løber den dog op i 11000

• #13   9. sep 2007 min virker da fint og den er købt i Aldi.... batteriet kan holde over 4 timer og jeg gav kun 5.000 for den....

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#14   9. sep 2007 jaja.. 1000 kr fra eller til.. det går nu nok.. men helst ikke alt for meget over de 10000..

• #15   9. sep 2007 Ja men som skrevet ville jeg nok vælge den jeg linker til dog med 2 gb ram!!??

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#16   9. sep 2007 jeg kigger på det.. mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Hvilken computer kan I anbefale??

Annonce