{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er denne Aldi PC bedre end den jeg har
  • #1   2. apr 2011 Tag denne i stedet:

http://topdata.dk/product.asp?product=7514

MEGET bedre end den ALDI har. Dog har den ikke lige så meget plads, men en 2 tb harddisk koster lige omkring 500 i dag.

• #2   2. apr 2011 han er vist intel mand, og så finder du en amd maskine, tsk tsk, ...

Torben vil ikke mene du kan mærke den vilde forskel, den Q6600 du har i yder stadig som nogen af de bedste idag, jeg har den selv i, og den er faktisk rigtig hurtig, men selvfølgelig er en nyere pc bedre, da teknikken er bedre, men du får ikk ret meget mere ydelse end du har for de 4500,

• #3   2. apr 2011 grafikken i den nye er også bedre, end det gamle 8600gt, men 450gts, er heller ikke blandt de hurtige,

hvis du kan sælge din Pc for en god pris kunne du godt investere i den nye fra Aldi,

• #4   2. apr 2011 Æhh hvor skulle jeg så lige vide fra at han er Intel mand?

Jeg ville stadig vælge den fra topdata, da den nye ikke ville være meget bedre i forhold til din gamle som Daniel P siger.

• #5   2. apr 2011 den gamle han har er intel, og den nye han viser os er intel, ud fra det må man kunne udlede at at han er intel mand,

• #6   2. apr 2011 Det vil jeg nu ikke mene... Han viser bare to forskellige computere + når manden spørger om hjælp til computere, og specielt fra aldi, så tror jeg slet ikke han ved så meget om det (no offence Torben)

Men det kan også være ligemeget eftersom det slet ikke har relevans for hans topic.

Torben:
    Brug du bare din egen computer et halvt år mere, og så kan du købe en ny til den tid hvis du har brug for det smiley

• #7   3. apr 2011 Babooms Haj, Har på intet tidspunkt leget Fanboy, Medion Laver også AMD maskiner, Jeg synes bare at man her skal respektere det han laver et topic om uden at blande 3parts maskiner ind, når det nu er de 2 han snakker om, hvor har jeg skrevet at AMD er dårligt, ??

tag dig sammen Babooms haj, læs det hele inden du angriber, Men du må føle dig en smule forfulgt siden du sådan råber op, Har faktisk selv anbefalet min kammerat en amd maskine, da det var på den måde han fik mest for pengene, og den kører kanon, det er bare ikk amd der er på topicet her, men 2 Medion/aldi maskiner med intel Cpu, Så måske skulle du selv kravle i dit Fanboy hul, eller hva det nu var mente,

• #8   3. apr 2011 Torben den i aldi er en rigtig fin maskine, du får meget for pengene .. og hele 3års ægte garanti,

• #9   3. apr 2011 ____ nogen foretrækker AMD, nogen foretrækker INTEL, Nogen fortrækker Nvidia nogen foretrækker Radeon,

Jeg bruger både Nvidia og Radeon, men har endnu ingen AMD Computer,

det er vist op til behovet men jeg er nok Intel mand har ikk kørt AMD siden Barton 2500Xp plus, og det er nogen år siden den var moderne,

Kommentér på:
Er denne Aldi PC bedre end den jeg har

Annonce