447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

LG Optimus 2x Ny version, hvornår? LG Optimus 2x Ny version, hvornår?

Har hørt der sku komme en ny version af lg optimus 2x, den på markedet sku være den næsten færdige version, men de sagde noget om en med bedre kamera der sku komme ud, da den der er nu tar grynede billeder, Så ville hører om nogen vidste hvornår? for har tænkt mig at bestille en hjem, så skal vide om det kan betale sig at købe den nuværende version eller om det ville være bedre at vente..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LG Optimus 2x Ny version, hvornår?
  • #1   4. apr 2011 Jeg har selv en optimus og den tager da udemærkede billeder?

super lækker telefon synes jeg smiley

• #3   4. apr 2011 Kim det har de da ellers gjort 3 gange eller sådan nu smiley
    Der har været modeller med fejl i før den der er nu smiley og den er ikke helt færdig.

• #5   5. apr 2011 alle webshops har dem? Undtagen tdc hva jeg ved af.

• #7   6. apr 2011 Eh ja? men den blir jo hele tiden opdateret. der kommer en version 1. også går det jo opaf hen af vejen som den er på markedet, det gør de med næsten alle mobiler for at rette alle fejl.

• peter a
    peter a Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 102
    #8   6. apr 2011 der bliver ikke ændret noget på telefons hardware.

det der sker er at telefonen for en software opdate med det gør alle telefoner også dem der er blivet solgt.

så du kan roligt købe en

• #9   6. apr 2011 jo telefonen blir ændret nogen gange, men den nye version sku ha bedre kamera det tror jeg ik en update klare.

• peter a
    peter a Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 102
    #10   6. apr 2011 de sender ikke andet hardware ud ind den der er ude nu.
    man sender jo ikke en ikke færdig telefon på market og jo software kan godt gøre noget ved billiede kavlitenen fra kameraet.

du skal tænke på hvor store problemer lg ville få vis de sender en ikke færdig telefon på market.

og det med kameraet er ratte og den tager rigtig gode billeder

Kommentér på:
LG Optimus 2x Ny version, hvornår?

Annonce