{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Wildfire
  • #2   13. apr 2011 Jens Viking
    Helt enig!

    den er sindsyg langsom.


  • #3   13. apr 2011 sjovt, jeg har ingen af de problemer i nævner der med min smiley men der er self heller ikke fyldt med alt muligt junk, det eneste minus jeg som sådan kan komme med er kameraet, bare der den mindste ryst eller bevægelse bliver alt sløret. Ellers virker min fuldstændig fejlfri, og er på ingen måde langsom

  • #4   13. apr 2011 Altså jeg har en Tattoo nu og den er fucking langsom, så jeg fik installeret Task Killer så den lukker alle baggrunds programmer hver gang jeg låser den og skærmen slukker så det hjalp en del..

    Den Wildfire der, har det Qwerty tastatur eller har den os det der HTC tastatur som der er på alm. telefoner?? Altså 1-9.. (ligesom Nokia)


  • #5   13. apr 2011 Martin C

    den har begge dele, du kan selv lave det om smiley


  • #6   13. apr 2011 Kanon.. Jeg gider fandme ikke det der Qwerty når skærmen ikke er større.. (Jeg har lidt pølsefingre) smiley

  • #7   13. apr 2011 Rasmus S
    Så passer den nok bare til dit tempo:P

    Jeg syntes ihvertfald at den er vildt langsom og jeg har simpelthen droppet den telefon på det grundlag.

    Giver dig helt ret i, at kameraet er lidt skod på den.





  • #9   13. apr 2011 det var vidst også det jeg sagde, jeg er ikke så kræsen, og stod det til mig havde jeg slet ikke en smartphone, det var bare den billigeste løsning jeg kunne få, og har som sagt ikke nogen problemer med den som MIT behov ser ud smiley

Kommentér på:
HTC Wildfire

Annonce