{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Hjælp til Nintendo DS søges {{forumTopicSubject}}

Godaften derude folkens
Jeg sidder med sådan en smart Nintendo 3DS og vil gerne ha hentet en spil ned fra nettet
dvs hente ned på pc og overfører det til SD-kortet
men så er det jeg tænker. skal der ikke bruges et program til dette ..eller er det bare drag'n'drop ?
ellers skal det konverteres med et eller andet program...hvis ja ..hvilket ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Nintendo DS søges
  • #1   16. apr 2011 nej, der skal ikke bruges noget program, men derimod den rigtige opsætning på kortet. Har du ikke det, så kommer du ikke langt.

• #2   16. apr 2011 Man kan måske ikke bare smide det SD-kort fra maskinen over i pc'en ?
    hvor ser man hvilken opsætning der skal bruges ?

• #3   16. apr 2011 Nej, det kan du nemlig ikke bare gøre, det er meget mere indviklet. Der skal hentes diverse installationskoder og filformat-koder før det kan lade sig gøre at omkode din 3DS. Om der overhovedet findes sådan en software endnu, ved jeg faktisk ikke. Men du må prøve at google det, og det bruges ikke på et SD kort men et Micro SD kort som er plugget i et r4-kort.

Det er noget rigtig indviklet teknisk crap som kan tage vildt lang tid at få ordnet hvis man ikke ved hvad man skal gøre. Jeg har ikke nogle referencer desværre.

• #4   16. apr 2011 Ja..så må jeg sgu nok bare give op med det samme. er ikke den vildt store tekniske nørd. Havde håbet på at det ikke var så svært igen. Da det er min lillebrors maskine ..og han gerne ville ha lidt flere spil at vælge imellem

• #5   16. apr 2011 Jeg tror bare at jeg vil anbefale at man køber spillene til den, det er selvfølgelig mange penge, men spørgsmålet var som om det ikke havde været billigere hvis man nu prøvede at droppe at lave piratkopier af alle spillene smiley

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 16
Kommentér på:
Hjælp til Nintendo DS søges

Annonce