{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

trådløs netværk... {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nu prøver jeg og spørge ind til problemet herinde ...

Jeg har erhvervet en lidt ældre bærbar som der skal stå model for at min dater kan bruge den til lidt småspil osv..

Maskinen er født med Windows XP Home Edition
jeg har lagt en ren installation ind af pågældende OS Win XP Home Edition og når alle drivers er installeret ogjeg vil logge på min router siger den...

"Du skal bruge et certifikat for at kunne logge på mitnetværk."

Prøvede og installere windows 7 pro på maskinen og når jeg klikkede på mit netværk så kommer den op og beder om en adgangskode, den indtaster jeg og vupti er jeg online dog lidt trægt men online er jeg da

men da maskinen ikke er for glad for at køre med Win7, grundet specs, installere jeg atter engang XP på maskinen med samme resultat..

Den kommer ikke og beder mig om kode, den forsøger at logge mig på og så kommer certifikat beskeden igen
Inde i trådløse enheder vinduet skriver "validerer identitet" og sker der ikke mere ...

nogen gode forslag her ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trådløs netværk...
  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #1   17. apr 2011 prøv og se om du evt kan finde en nyer driver til dit net kort, eller vælge en anden kodning af din router for det kan være at det net kort du har i den bærbar ikke kan bruge den kodning du har i din router

• #2   17. apr 2011 Routeren kører på 300 mbits og er sat til at acceptere ældre forbindelser altså B/G osv

Men kan også være at routeren er forkert sat op og må prøve igen fra bunden ..

Driveren er den nyeste og maskinen er komplet opdateret

Kommentér på:
trådløs netværk...

Annonce