624 visninger
|
Oprettet:
iphone el htc {{forumTopicSubject}}
jeg skal ha ny tlf og ved ikke helt hva jeg skal vælge men valget er mellem disse 2, så kom glad frem med jeres erfaring med disse. også hvor man kan købe dem "billigt" uden abb, for det vil jeg ikke ha med..
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 75
mar 2010
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.150
mar 2010
har lige fået at vide at man skal betale noget i et halvt år når man har iphone ??? det passer vel ikke, hvis man køber uden abb ?
mar 2007
Android er det styresystem som mange HTC telefoner kører på i dag.
mar 2010
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
Det kan man ikke bare sige, du må nævne en model, før sammenligningen bliver fair, og hvor meget må den koste UDEN abonnement, det andet er ikke til at regne ud fra da der findes flere 100 forskellige abb, det kan du finde ud af bagefter.
Priser kan du finde på fx. mobilpriser.dk
mar 2010
er bare så meget i tvivl for en siger iphone en anden siger htc
men vil da kigge på den side. men er også tilfreds med en brugt, hvis jeg først kan få den mellem hænderne og prøve den, med mit eget simkort
jun 2008
Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
mar 2007
mar 2010
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 73
da jeg fandt ud a jeg meget hellere ville have android
og iphone sage mig ikke rigtigt noget.
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 100
"Med den begrænsede viden du tydeligvis udviser omkring telefoner ville jeg helt klart vælge iPhone."
Prøver du at sige helt seriøst at Iphone er nemmere end en android mobil??
Har haft begge dele og det itunes er da mest latterlige der er opfundet til dato! apple vil bestemme ALT hvad der sker med din mobil osv.! Android er da det nemmeste og guider dig igennem ALT...
Da jeg ville starte min iphone dengang jeg fik en ville den nærmest med det samme have mit konto nr osv til bank...!!
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 142
.. Altså..
Køber du en mobil med Android, som koster nogenlunde det samme som en iPhone, så vil du sikkert få en oplevelse af, at du med tiden vil få mere ud af en Android, hvis du interesserer dig for at udvikle videre på (ændre på alt hvad der kan ændres af brugeroplevelser osv.)
.. Men gider du ikke sætte dig ind i hvordan de forskellige ting fungerer, så vil du sikkert få mest ud af en med Apples OS på..
.. Desuden, så virker en iPhone også lidt mere som en robust mobil, i forhold til mange af HTC's, men det alt afhængig hvor meget du gider sætte dig ind i de forskellige funktioner og så videre..
mar 2007
Ja.
mar 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 34
Få de forbandede htc briller af.. Iphone vinder på så mange områder over en htc!
Htc = Udemærket telefon som tit fejler og må lukke programmer og har et lorte marked.
Iphone= utrolig lækker, smidig og STABIL telefon som aldrig lukker ned pga en fejl! Plus et fantastisk marked. Itunes er genialt!
iphone el htc