{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone el htc
  • #1   24. apr 2011 ok, Ipod Touch kender jeg ike, er en nørd i den verden GG men vil da se om jeg kan finde sådan en og læse om den

• #2   24. apr 2011 haha ja der kan man bare se, hvor nørd jeg er

• #3   24. apr 2011 Hvis du gerne vil have simplicitet skal du vælge iPhone, men hvis du ønsker at kunne tilpasse din brugeroplevelse fuldstændigt (stort set) så skal du vælge Android.

• #4   24. apr 2011 hva er android ??

har lige fået at vide at man skal betale noget i et halvt år når man har iphone ??? det passer vel ikke, hvis man køber uden abb ?

• #5   24. apr 2011 Du skal ikke købe noget ved siden af hvis du køber uden abonnement, men du skal dog tænke på at du ikke får meget ud af en smartphone såsom HTC og iPhone, hvis du ikke har nærmest fri data fra din udbyder.

Android er det styresystem som mange HTC telefoner kører på i dag.

• #6   24. apr 2011 ok... jeg har næsten fri data(kan gå på facebook som det passer mig uden betaling og nok det eneste jeg skal bruge) med det abb jeg har nu, derfor jeg ikke vil ha det ændret

• #7   24. apr 2011 Iphone mod hvilken HTC?

Det kan man ikke bare sige, du må nævne en model, før sammenligningen bliver fair, og hvor meget må den koste UDEN abonnement, det andet er ikke til at regne ud fra da der findes flere 100 forskellige abb, det kan du finde ud af bagefter.
    Priser kan du finde på fx. mobilpriser.dk

• #8   24. apr 2011 ved ikke hvilken htc. har ikke forstand på sådan noget, den skal bare være smart og ha fuld skærm, hvis du forstår. prisen er sådan set lige meget
    er bare så meget i tvivl for en siger iphone en anden siger htc
    men vil da kigge på den side. men er også tilfreds med en brugt, hvis jeg først kan få den mellem hænderne og prøve den, med mit eget simkort

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 476
    #9   24. apr 2011 Jeg har en HTC Desire HD som er min bedste telefon jeg har haft ( ja jeg har haft mange telefoner ) Har ikke prøvet Iphone, men er ret sikker på at Iphone også er en fed telefon, så tror det er en smag sag.

• #10   24. apr 2011 Med den begrænsede viden du tydeligvis udviser omkring telefoner ville jeg helt klart vælge iPhone.

• #11   24. apr 2011 ok, men tror også jeg har bestemt mig til en iphone, som min nevø også råder mig til

• #12   24. apr 2011 har leget med iphone så jeg købte en htc incredible s
    da jeg fandt ud a jeg meget hellere ville have android
    og iphone sage mig ikke rigtigt noget.

• #13   24. apr 2011
    "Med den begrænsede viden du tydeligvis udviser omkring telefoner ville jeg helt klart vælge iPhone."

Prøver du at sige helt seriøst at Iphone er nemmere end en android mobil??

Har haft begge dele og det itunes er da mest latterlige der er opfundet til dato! apple vil bestemme ALT hvad der sker med din mobil osv.! Android er da det nemmeste og guider dig igennem ALT...

Da jeg ville starte min iphone dengang jeg fik en ville den nærmest med det samme have mit konto nr osv til bank...!!

• #14   24. apr 2011 Man kan ikke argumentere for hverken den ene eller den anden, før man har prøvet det..
    .. Altså..
    Køber du en mobil med Android, som koster nogenlunde det samme som en iPhone, så vil du sikkert få en oplevelse af, at du med tiden vil få mere ud af en Android, hvis du interesserer dig for at udvikle videre på (ændre på alt hvad der kan ændres af brugeroplevelser osv.)
    .. Men gider du ikke sætte dig ind i hvordan de forskellige ting fungerer, så vil du sikkert få mest ud af en med Apples OS på.. smiley
    .. Desuden, så virker en iPhone også lidt mere som en robust mobil, i forhold til mange af HTC's, men det alt afhængig hvor meget du gider sætte dig ind i de forskellige funktioner og så videre.. smiley

• #15   25. apr 2011 Peter K

Ja.

• Daniel J
    Daniel J Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 34
    #16   25. apr 2011 Peter for satan!!

Få de forbandede htc briller af.. Iphone vinder på så mange områder over en htc!

Htc = Udemærket telefon som tit fejler og må lukke programmer og har et lorte marked.

Iphone= utrolig lækker, smidig og STABIL telefon som aldrig lukker ned pga en fejl! Plus et fantastisk marked. Itunes er genialt!

Kommentér på:
iphone el htc

Annonce