784 visninger
|
Oprettet:
Stationær PC Virker pludselig ikke {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har en Pacardbell pc som jeg bruger til fritid og fornøjelser som altid har virket upåklageligt.
Her forleden sad jeg og så film og så slukkede den bare . Nu er skærmen bare helt sort og blæseren stopper ikke med at køre på fulde omdrejninger.
Har prøvet at sætte andre skærme til den, men det virker ikke. Den er gået helt i sort. Kan sagtens tænde ..
- Det skal lige siges min skærm er mit tv også ..
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.
MVH
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.089
der kommer slet ikke noget op på skærmen vel og den blæser bare som om den ikke vil starte op ik ?
vis det er sådan kan det være en ram blok der er gået i stykker
evt tage ram'ene ud også sæt en blok i og tænd for at se om den vil starte også test alle blokkene
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 35 Svar: 78
- Men problemet er at jeg har masser af forstand på motore, men intet på pc, tv osv .. Så aner ikke hvad du snakker om
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 103 Svar: 871
1) Du åbner computeren der sidder somregel nogle skruer bagpå
2) du lokaliserer Ram'ene (sådan nogle lange nogle) de sidder somregel til højre for din processor
3) tag dem alle ud, og sæt dem i en ad gangen og tænd PC'en, hvis den starter op med en ram, sluk dem og sæt en stang mere i og prøv igen, gentag til den går ud
Bare rolig du kan ikke vende ram'ene forkert da der findes et lille indhak som den skal passe med i bundkortet
Når du alligevel har siden af kabinettet så blæs den evt igennem med kompressor for støv skidt og snavs
jan 2007
Tak, det vil jeg prøve .. (:
jan 2007
okt 2007
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 27
jan 2007
Og hvor kan jeg købe et grafikkort ?
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 27
okt 2007
Har du evt en i vennekredsen som der roder lidt med det kan det være han har et du kan låne og teste med først...
Stationær PC Virker pludselig ikke