{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Mini bærbar {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder lidt og kigger på nettet efter en solid mini bærbar.

Ja den behøver som sådan ikke være mini, men de er jo billigere smiley

Jeg har min stationær til at spille på osv. men jeg savner lidt en computer jeg kan kaste mig over i sofaen med.

Den skal egentlig ikke kunne så meget andet end at gå på nettet og spille lidt musik engang imellem, kræver ikke det store.

Med hensyn til pris så tænker jeg i omegnen af de 2000kr.
Men jeg aner virkelig ikke hvad der er bedst på markedet, jeg kigger udelukkende på design smiley
Vil super gerne have et der er cam og bluetooth i hvis det kan lade sig gøre smiley

Så hvad skal jeg gå efter?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mini bærbar
  • #1   29. apr 2011 Nu har jeg selv en lidt ældre asus 1000h Eee, og den er suveræn til det du nævner.. Det er ingen kraftkarl, men den klare nettet, skolerelateret ting(brugte jeg den primært til), musik og film. Har aldrig haft problemer med den what so ever. Den jeg har er 10", men den kan vidst også fås i 12" hvis dette skulle lyste.
    http://www.asus.com/Eee/Eee_PC/Eee_PC_1000H/

    Dog vil jeg råde dig til at smide 2gb ram i total, 1gb er sku ikke nok smiley


  • #2   29. apr 2011 Min veninde havde en af de der, og må indrømme jeg ikke kunne fordrage at sidde ved den, skærmen så underlig ud syntes jeg, da der var meget sort rundt om skærmbilledet, hvis jeg altså udtrykker mig så det er til at forstå smiley

  • #3   29. apr 2011 Nu kan den også fås i flere farver, hvis det hjælper smiley

    Men ellers laver de også andre små bærbar, nogle er federe men de koster vidst også lidt mere.. Men vil dog holde mig fra Acer, og andre mindre mærker.. Dem har jeg kun haft dårlige oplevelser med, og så syntes jeg generelt kvaliteten er ringere end f.eks. Asus..


  • #4   29. apr 2011 Du misforstod smiley
    Det er selve skærmdelen, altså skærmbilledet fyldte ikke hele skærmen.

    Har kigget på Samsung, deres design kan jeg godt lide og der er bluetooth i.

    Men det er med DDR2 ram og det var vidst acer jeg så der har DDR3 ram, men ingen bluetooth, dog aner jeg ikke om det har nogen betydning med de ram der smiley


  • #5   29. apr 2011 Hmm, det har jeg sku ikke oplevet.. kan være din venindes er smadret smiley

    Samsung er også lækkert ja, dog har jeg ingen erfaringer med dem :/.
    Selvfølgelig er DDR3 hurtigere end DDR2, men hvis det bare er til internettet og små diverse ting du skal bruge den til, tror jeg ikke det kan mærkes der kun er DDR2 i..


  • #6   29. apr 2011 Nej den var helt ny.
    Men kunne slet ikke fordrage at sidde ved den smiley

    Ja og den fås i pink så den matcher min tlf smiley
    Men den er ikke på lager i Odense varehuset -.-


  • #7   29. apr 2011 Generelt har de stort det samme specifikationer de der små netbooks i den prisklasse smiley

    Mærket er i sig selv underordnet, dog vil jeg som Mads P osse er inde på holde mig fra Acer. Acer´s produkter er ikke altid lige heldig med kvaliteten. Køb en Asus, HP eller Samsung


  • #8   29. apr 2011 Om det er DDR2 eller DDR3 RAM i dit tilfælde er osse fuldstændig underordnet.

  • #9   29. apr 2011 Jeg havde en lenovo, den var jeg rigtig glad for, den kørte altid og havde aldrig problemer med den smiley

  • #10   29. apr 2011 Jeg vil råde dig til at købe en samsung..jeg har haft en i et års tid..og som køre upåklageligt og næsten køre i døgndrift.,.. synes det gode ved samsung er at de har lang batteri kapacitet,, min holder holder strøm ca 7 timer..den er meget støjsvag.. i forhold til en Acer jeg har og som også køre væsentligt kortere tid på en opladning..og har mega dårlige taster..

  • #12   29. apr 2011 Det er den jeg har haft Dennis linker til.
    Den kørte upåklageligt smiley
    Du kan dog få den 200 kr billigere på Wuptii hvis det skulle være hehe:)


  • #14   29. apr 2011 My bad hehe:)

Kommentér på:
Mini bærbar

Annonce