{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Nokia N8 {{forumTopicSubject}}

Nu jeg nød til at hører om andre har kendskab til Nokia N8 og dens levetid. Købte min (kæmpe fejltagelse) i november mdr. tog den i brug d. 8 februar da Telia havde lavet en fejl.. Den sidte mdr. har den slukket som det passer den, og idag så slemt at den ikk vil lade op eller tænde...

Er der nogle som kender til disse problemer i forvejen?
Og jeg kan vel få Telia til at tage den til reperation?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nokia N8
  • Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 213
    #1   30. apr 2011 Min gjorde det os lidt i starten. Men efter jeg opdaterede den har den ikke gjort det siden

• #2   30. apr 2011 Daniel - Kan ikk tændes eller lades op så er møgsvært at opdatere den.. Og for mig burde det ikk være nødvendigt at opdatere for en tlf. fungere..

• Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    maj 2010

#3   30. apr 2011 Nej det med og tænde og lade op har jeg ikke prøvet.. Nej det kan der være noget om..

• #4   30. apr 2011 Jeg E

Jeg er mobiltekniker, og arbejder til dagligt med Nokia og div modeler. MEn bla. N8. Der er en fejl i dens batteri. Hvis du sender den til Rep. ved Telia udskifter de batteri og den vil virke igen.

Arbejder ikke selv ved Telia (telecare) Men det er ihvertfald det vi gør ved ECC

• Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    maj 2010

#5   30. apr 2011 The man J. Vil det sige jeg os kan sende min ind og få lavet det med det batteri??

• #6   30. apr 2011 The man - Tak jeg vil køre ned med den imorgen og få den sendt ind.. Har bestilt en Iphone 4 og håbede den ku gå til den kom, men nu jeg mobilløs og føler mig fandeme nøgen.. :o)

Kommentér på:
Nokia N8

Annonce