755 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til hjemmeside Hjælp til hjemmeside

Hej BB

Er der nogle herinde der kender til et godt sted at få lavet en hjemmeside? Det eneste krav der er, at den skal kunne hedde; www.*navn-her*.dk og ikke koste en halv arm at have..
Jeg forspørger på vegne af nogle andre, og den hjemmeside de har nu er ikke til at finde rundt i og er meget gammeldags og derved svær at gå ind og ændre i for nye folk..

Har søgt på Google men synes ikke jeg fandt noget brugbart..

Mvh cCamilla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hjemmeside
  • Ukendt Navn .
    Ukendt Navn . Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 52
    #1   8. maj 2011 for at få navn-her.dk skal der først og fremmest købes domæne og hosting, dette kan fås på www.one.com for eksempel. de har desuden derinde rigtige gode værktøjer til at designe og opsætte sin hjemmeside lige så den passer perfekt til en smiley Ellers bliver det dyrt hvis der skal en rigtig prof der lever af det til at lave den smiley

• Laursen .
    Laursen . Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 36
    #2   8. maj 2011 Det er godt nok ikke www.dit-navn.dk - Men det er GRATIS og nemt, og med mange muligheder, uden at det ser dårligt ud.
    Jeg har brugt www.weebly.com til at lave 2.
    se evt. www.fightstudio.weebly.com eller www.esbjergkickboxing.weebly.com

• #3   8. maj 2011 Tusind tak for svar.. smiley vil prøve at få min kæreste til at kigge på jeres forslag..

Hjemmesiden skal ikke hedde www.navn-her.dk smiley skrev det imellem to stjerner så I vidste at det var for at illustrere det skulle være en www. XXX .dk smiley den skal hedde: www.godthaabby.dk
    Hvis i går ind på den hjemmeside nu så ser i hvordan den ser ud nu smiley og det er den vi skl have lavet om, men med "noget andet bag" den smiley

• #4   8. maj 2011 Hvis i er interesseret i at smide lidt penge efter hjemmesiden, kan jeg designe og kode en ny for Jer. Hvis du er interesseret så smid mig en PB. Jeg kan fremvise referencer og der kan blive aftalt en fast pris. Mvh Jonas smiley

Kommentér på:
Hjælp til hjemmeside

Annonce