{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Nogle som der kender Hamachi ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

jeg søger nogle kloge folk som der har meget erfaring med Hamachi, virtuelt netværk.

Jeg, sammen med en ven, vil gerne spille Red Alert II, Yuris revenge sammen !
Nu er spillet jo ved at være gammelt og windows 7 ejer ikke en snus af det gamle IPX/SPX protokoller som spillet normalt brugte til at forbinde med ...

Jeg har via google opsnuset en patch som der gør at RA2 YR kan bruge UDP istedet for IPX/SPX..

For at kunne få det hele til at snakke sammen skal vi enten bruge Tunngle.net eller Hamachi...

Da Tunngle stadig er under udvikling, og i øvrigt fungere godt, har vi dette problem, vi kan ikke se hinanden hverken i chatrum eller inde i spillet...

Med Hamachi, har vi det omvendt han kan finde mit netværk logge på netværket, vi kan se hinanden, chatte sammen osv men ikke inde i spillet, vi har begge installeret spillet via originale cdrommer opdateret begge spil op til version 1001 og patchet med den såkaldte WSOCK.DLL som der styrer UDP og disabler IPX/SPX

Har google videre og har fundet nogle guides til opsætning af hamachi, hvor jeg kan konfigurere det virtuelle netkort, ligesom et alm netkort man fysisk har i maskinen...
Men i guiden vil den have at jeg installerer IPX/SPX protokollen, men som der desværre ikke findes når man skal installere den på egen maskine :S
Mener at guiden lå på Wiki guides smiley

Så er der nogle som der har andre foreslag til hvordan (¤/"#()¤"##=()" vi får det til at virke ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle som der kender Hamachi ?
Kommentér på:
Nogle som der kender Hamachi ?

Annonce