{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

iPhone 4 - Telia 24mdrs. {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg står og gerne vil købe en iPhone 4 på Telias hjemmeside, med 24 mdr. rentefri betalingen, med Flex abn.
Flex abn. har jeg bare sat kryds i 200 SMS/MMS'er for 30kr. Kan jeg så ikke bare godkende det, og så betale 30kr om mdr. i abn, og så det viste beløb i udbetalingen.. Det bliver ca. 200kr om måneden ialt, og så bare oprette et abn. hos fx. Oisters, til 129kr om måneden, og så tage det SIM-kort i? Eller er iPhone låst til et SIM-kort i de 24mdr? Eller de første 6mdr? Eller hvordan? smiley

Mvh
Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 4 - Telia 24mdrs.
  • #1   13. maj 2011 den er sim-låst i 6 måneder, men du kan vælge at betale 500 for at få den låst op før. smiley men er det så ikke billiger at købe den på apple.dk ?

  • #2   13. maj 2011 Der er meget omkring det med at købe iPhone 4 med mobilaftale osv osv.
    Men nu ved jeg at Telia har den bedste løsning for mig.
    Men det med at den er SIM-låst, det er jeg rimelig usikker på?


  • #3   13. maj 2011 nu har jeg ikke læst de andre..
    men hvis du skal ha en iphone 4 så ville jeg helt klart anbefale det du har skrevet selv.. du får en ok billig iphone + 2 års forsikring !!! det er genialt !!
    og du kan sagtens få den låst op uden at betale.. det er blevet forbudt ved lov at tage penge for dette..
    jeg arbejder selv i telia skal det lige siges smiley


  • #4   13. maj 2011 Martin Adam

    Hvornår er det blevet det? har ikke selv hørt om det, arbejder selv i en telekæden butik, og Telia har ikke meldt noget ud omkring det? så spørger bare for at få noget info smiley


  • #5   13. maj 2011 mit var gratis

  • #6   14. maj 2011 Okay, tusind tak for hjælpen! smiley
    Og ja, lige præcis, forsikring i 2 år, der dækker alle skader næsten. Så er jeg nærmest sikret en iPhone 4 i 2år smiley


  • #7   14. maj 2011 Nu når du står i en Telia butik, har jeg et andet spørgsmål, hvis du gider svare? smiley
    - Når man køber den her iPhone 4 med 24mdr afbetaling, rentefrit. Kan man så godt sætte fx. 1000kr mere ind den ene måned? Hvis du forstår? smiley


  • #8   14. maj 2011 morten s

    nej det kan du ikke, men du kan til hver en tid betale det du mangler, men du kan ikke sætte 1000 kroner ind lige pludselig


  • #9   14. maj 2011 Okay smiley

  • #10   15. maj 2011 sorry for det sene svar. men det er rigtig nok hvad kim siger. man kan ikke ændre på afdragene.. men du kan godt sige efter 10 mdr fx. at du gerne vil betale resten ..

    det er blevet "forbudt" at låse telefonerne.. hvis du ser på ALLe nyere telefoner lige ud over iphone, så er de ikke låst, fordi teleselskaberne ikke må låse dem mere..
    så derfor er det gratis at låse iphone op smiley


  • #11   15. maj 2011 Fru Nielsen. så ring ind til kundeservice og brok dig.. for det koster ikke noget..

  • #12   16. maj 2011 Okay Martin, tak for svaret smiley

  • #13   16. maj 2011 Jeps det der afbetaling+forsikring er perfekt smiley Havde min iphone præcis 24 timer, så røg den på jorden og smadret totalt ( havde ik noget at købe cover til den). Så går jeg så ned til Telia og fik a vide at jeg kun skulle betale 100 kr i selvrisiko pga jeg har den forsikring, ellers så skulle jeg have betalt 2700 for at få den lavet smiley

  • #14   16. maj 2011 Ja, det er nemlig pisse smart :-).
    Men okay. smiley


  • #15   16. maj 2011 ja jeg er 100 ! sig det er vedtaget ved lov at man ikke må låse telefonerne.. og spørg gerne om hvorfor man så ikke låser alle telefoner. fordi alle nye nokia sony ericsson HTC osv er ikke låst, udover iphone som er låst af apple.. smiley

  • #16   17. maj 2011 martin adam

    kan du ikke finde et link med noget info om den lov? for af hvad jeg ved er det helt op til teleselskaberne selv at bestemme om de vil låse dem eller ikke.


  • #17   17. maj 2011 jeg har prøvet at finde det på nettet. men kan ikke finde noget om det..
    men vi har fået det af vide inde i kundeservice hvor jeg sidder..
    kan du ikke se at det er ondsvagt kun at låse iphones ? og så ikke låse alle andre mobiler ?


  • #18   17. maj 2011 martin adam.

    jo kan sagtens se at det er underligt, men på den anden side, så vil Telia vel ikke have at folk skal kunne gøre som TS da de så mister en masse penge, ved at han ikke bruger sit abonnement, og det er jo bevist at personer med iphones er dem der har det største forbrug, men kan så sige at TDC låser ikke deres Iphones og det er noget de har valgt, men i det at de har valgt ikke at låse dem, har deres kundeservice ikke de samme muligheder med teknisk hjælp som alle andre der låser dem har


Kommentér på:
iPhone 4 - Telia 24mdrs.

Annonce