1.622 visninger
|
Oprettet:
Dansk hjemmeside program??? {{forumTopicSubject}}
hey nogen der kan anbefale et godt hjemmeside program PÅ DANSK!!
og jeg vil små pølle på om de engelsk er bedrer
skal være dansk
mange tak for hjælpen
feb 2011
Følger: 1 Svar: 22
Håber det er til din gamle mormor på 70+
Frontpage brude være på dansk ligesom resten af Officepakken - ved ikke om OpenOffice har et tilsvarende alternativ. Ellers er der jo notesblok og html.dk. Det har jeg brugt til at lave hjemmesider med hhv4.-7. klasse.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 123 Svar: 344
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
Men kig på Notepad++, den burde kunne gøre det for dig, men det kræver igen at du kan kode selv.
Derudover kan du få hjælp ved din udbyder, hvis du vælger den rigtige.
Der er mange skabeloner, og "guides" der gør det nemt at lave en hjemmeside, det one.com udbyder er ret godt, og det virker på dansk også.
Frontpage og lignende, det kan ikke anbefales til nogen der vil lave en hjemmeside, og som har tænkt sig at bruge den til andet end den lokale pc derhjemme. De laver direkte noget l**t når man kigger på det kode de producerer.
jan 2007
spørg efter et dansk program til at lave hjemmesider med er da for det første fordi jeg ikk kan engels flydene og så vil jeg også heller købe et dansk program ind engelsk eller hvad der nu er har da ikk noget at gøre med jeg ikk kan engelsk at gøre! ?
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
Men helt sikkert er det fint at støtte danske programmer, men det var også derfor jeg henviste til nogle der kunne dansk.
TSW Webcoder er lavet af en dansker, det har også været rigtig godt men jeg kender ikke helt hvordan den er idag: http://www.tswwebcoder.com/webcoder2010/features/
Men siden er på engelsk.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.045
jan 2007
isteden for at spørge ind til hvorfor eller bare svare og ikk spille smart
men mange tak brian for hjælpen
christian j
jo okay det vil jeg da lige se på helt sikkert
Dansk hjemmeside program???