{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

ingen facebook {{forumTopicSubject}}

Jeg slettede min facebook for nogle dage siden, da jeg var træt af at bruge så meget tid på det, for til sidst at finde ud af ting, som man slet ikke kan bruge til noget..

Og nu kan jeg se hvor afhængige folk bliver af det. Det er lidt ligesom rygning - spild af tid. nu føler jeg mig en del mere fri, da man ikke går glip af så meget uden facebook..
Er der andre der har det sådan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen facebook
  • #1   19. maj 2011 har det lidt på samme måde, har dog ikke slettet min
    jeg prøver at begrænse brugen for ellers kan man spilde dagen bare ved sidde og stene..

• #2   19. maj 2011 Tjaeh, jeg har prøvet at holde mig konsekvent væk fra det i 3 uger, og lad mig sige det sådan - jeg savnede det ikke. Men altså, om jeg var på eller ej, for mig gjorde det ikke den store forskel, så vælger bare at være på.

• #3   19. maj 2011 George P

Ja jeg har det på samme måde.. Slettede min for lidt over et år siden og har ikke fortrudt det siden..

Dog har jeg været ude for at ikke blive inviteret til et par arrangementer fordi det åbenbart foregik over facebook.. Men ved du hvad, hvis de ikke vil inviterer en på en mormal måde eller bare via SMS, så er det sku nok ikke noget man har lyst til at være med til anyways smiley

• #5   19. maj 2011 Syntes nu det er en udmærket måde at holde kontakten med en masse mennesker man ikke umiddelbart har mulighed for at se til daglig. Så her køre fjæsbogen for fuld skrue..

Til gengæld har jeg ikke røget i 4 mdr. nu, og det er begrænset hvor mange dårlige vaner jeg ønsker at fralægge mig!

• #6   19. maj 2011 Bruger det kun til at snakke med folk og deltage i diverse events. Laver aldrig opdateringer osv.. Det er virkelig folk uden indhold i livet der gør det.. Har ondt af dem smiley

• #7   19. maj 2011 Jeg sidder online hvert sekundt for at følge med i det hele..........

Nej af og til logger jeg på, men bruger max 10 min, så er det af igen...

Men jeg har da hørt om flere der sidder der dagen lang, det er jo alle de forskellige spil osv man bliver bidt af, jeg får da tit requests på alt muligt møg, hvilke jeg ignorere.... smiley

• #9   19. maj 2011 jeg er kun på nåår jeg ikk har andet at lave smiley

Kender mange der har sagt "Jeg skal IKKE have facebook" Og nu har de det selv smiley

• #11   19. maj 2011 Jeg synes godt nok at baboom tager mere af tiden, og som er oftest mindre brugbar end facebook smiley

• #12   19. maj 2011 det kan umuligt være værre end dem der spiller wow.. kommer aldrig til at slette det fordi jeg har gamle venner fra england der bruger det

Kommentér på:
ingen facebook

Annonce